יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

כסף נופל מהשמיים




כסף

כסף נופל מהשמיים, אני אומר לכם ראיתי את זה במו עיני. זה היה לפני בערך שנה, כאשר התעוררתי בתחושה נעימה כל כך מחלום שבו ראיתי שטרות של כסף נופלים מהשמיים ממש כמו גשם. זה היה גשם של שטרות מכל הסוגים. שטרות של מאתיים שקלים, שטרות של מאה שקלים, ושל 50 שקלים. האדמה כולה התכסתה בשטרות, שהגיעו לי עד לברכיים. אני זוכר שראיתי כמה ילדים שוחים בתוך הכסף, וילדה אחת שצללה לעומק. אני זוכר את ההרגשה, זאת היתה הרגשה נפלאה, של שחרור ושמחה, הנקודה היא שגם לאחר שהקצתי משנתי בשתי הדקות הראשונות עוד הייתי בטוח שזה מציאותי, עד שהגיע להכרתי שמה שראיתי היה בעצם בחלום.
כסף מהשמיים
ואז עלתה בי שאלה מסקרנת, מדוע חלמתי מה שחלמתי, והאם ייתכן שאי פעם תופעה כזאת התרחשה במציאות. למרבה הפלא מסתבר שכן, אולי זה לא היה כמו בחלום שלי, הכול יפה ונקי, ושטרות ישראלים שירדו מהרקיע, אך מסתבר שהיו דיווחים על כך שבשנת 1976 בגרמניה נפלו שטרות של מארקים מהשמיים. אך אין זה מסתיים בכך, קיימים דיווחים שונים מכל רחבי העולם, על מטבעות שירדו כמו גשם, ועל שטרות שירדו מהשמיים. מה עומד מאחורי הגשם המסתורי הזה?

עד היום יש הטוענים בתוקף שמדובר בתופעת טבע מסתורית ועל טבעית. הם מוכנים להישבע שיש לזה קשר לעולמות נסתרים. אני אומר לכם מהי כנראה האמת מאחורי התופעות הללו. ובכן, אולי כבר ניחשתם, מדובר כאן במעשה יד אדם. היו אלה אנשים שזרקו מטבעות ושטרות, כדי למתוח אנשים אחרים, ולראות אם תתקבל ידיעה בתקשורת אודות האירועים הללו. הם השליכו את זה דרך מטוס שטס בגובה רב, ולא היה ניתן להבחין בו בעין רגילה. כאשר התחילו להגיע דיווחים כאלה, אז אנשים נוספים חיפשו דרכים לבצע את המתיחה הזאת. מעבר לכך היו כאלה שהמציאו ובדו את הסיפור מליבם, גם כאשר דבר לא התרחש בפועל.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....