יום שלישי, 20 במרץ 2012

לעשות כסף מהרשתות החברתיות

בוודאי שמעת שניתן לעשות כסף מרשתות חברתיות. מדוע דווקא מרשתות אלה ולא מרשתות אחרות? ובעצם מהו בעצם השינוי המהותי ביותר שהביאו איתן הרשתות החברתיות כמו פייסבוק וטוויטר? שאלה טובה. הגישה בעבר היתה דומה לעיתונות הכתובה. כלומר גלשת לאתר אינטרנט שבו כתבו עיתונאים וכתבים, צרכת את התכנים קראת את הכתבות והידיעות, אולי נתת תגובה כלשהי פה ושם, טקבקת, אבל המעורבות שלך הסתיימה בזה. ברשתות החברתיות המודל השתנה לחלוטין, פתאום אנו נמצאים בסביבה שבה הגולשים הם אלה שמייצרים את התכנים, הגולשים הם אלה שמכתיבים את הטון ואלה הם שיוצרים את השיח הפנימי.
כסף ממדיה חברתית
הגולשים מעלים תמונות, סרטוני וידאו, קובצי אודיו, תכנים כתובים, שירים, סיפורים, ומה לא? הם פורשים את משנתם, ובעצם אומרים כל מה שעולה על דעתם, מספרים אודות מה שעובר עליהם, ומה שקורה בחייהם. הם משתפים אחרים במחשבותיהם ההרהוריהם והדיעותיהם.
אם קורה משהו מעניין, תהיה בטוח שמייד תמצא לזה הד בפייסבוק, תהיה בטוח שמצייצים על זה בטוויטר. אם ישנו איזשהו אתר מעניין וחדשני, אם ישנה איזושהי הצעה אטרקטיבית, ללא כל ספק הגולשים כבר ידאגו להפיץ את האינפורמציה ולחלוק אותה ביניהם. זה הוא כוחם האמיתי של הרשתות החברתיות, זוהי עוצמתן, והן מעניקות כוח ועוצמה לגולשים עצמם. לא עוד איזשהו גוף ממסדי  מרוחק שמכתיב את הטון, אלא הגולשים עצמם מהווים קהילה גדולה היוצרת את המהות. זוהי הדמוקרטיה בהתגלמותה.
אתה תורם מידע, היא תורמת לתוכן, והוא תורם אינפורמציה. כל אחד ואחת מאיתנו הופך להיות חלק ממארג עצום וענק שמרכיב את הרשת הזאת.
אם תגלוש למשל לאתר ישראבלוג, אז בעצם תמצא שם הרבה מאוד תוכן ומידע שנוצר על ידי הגולשים, כל אחד ותחום התעניינותו, כל אחד והבחירה שלו על מה לכתוב ובמה לעסוק. למעשה כיום כבר מרבית התכנים ברשת נוצרים על ידי הגולשים ולא על ידי רשתות חדשות מסודרות.
הזירה של הרשתות החברתיות היא זירה יוצאת מן הכלל כדי לשווק און ליין ולהרוויח כסף באינטרנט. מכיוון שהגולשים עצמם יוצרים את התוכן, הרי שגם אתה יכול ליצור תכנים מסוגים שונים, כולל תכנים שיווקיים וליהנות מפרי עמלך.
מעבר לשיווק החינמי המתאפשר ברשתות אלה, ניתן גם לפרסם בתשלום. אם יש לך מוצר טוב או שירות  מעולה שאתה רוצה למכור, בעל פוטנציאל שיווקי גבוה, אתה בהחלט יכול לנצל את כוחו של פייסבוק כדי להעביר את הבשורה לגולשים העשויים לגלות עניין במוצר שלך.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....