יום ראשון, 26 בפברואר 2012

כסף עושים בסבלנות או שלא עושים בכלל

הטבע של האדם הוא הרצון להשיג הכול במהירות. אם נתאר את זה במילים, אז זה כך: האדם הממוצע מעביר שנים רבות מבלי כלל לחשוב על המטרות שלו. הוא מתנהל בחיים, וכמו שאומרים הישראלים "מתגלגלים". החיים לוקחים אותו, וסוחפים אותו, יותר מאשר הוא מעצב את חייו. אבל אז באחד הימים הוא מבין שהוא רוצה להשיג יותר בחיים הללו, וזה המקרה הטוב. במקרים פחות טובים, האדם נקלע לקשיים כלכליים ובקושי שורד, ורק אז הוא מתעורר ומתחיל להבין שעליו להרוויח יותר כסף. הרוב המכריע של האנשים הללו שפתאום מבינים שהם זקוקים ליותר כסף, ורוצים לעשות יותר כסף, מתחילים בתהליך בהתלהבות רבה. הם מחפשים מקורות להכנסה, הם מנסים כוחם בשיווק באינטרנט, מנסים ללמוד כיצד להקים אתרים, בלוגים, מנסים ללמוד שיטות להרוויח כסף. הם אפילו אומרים לעצמם שהם מוכנים לעבוד קשה, ואתה יודע מה, הם באמת משקיעים ומתאמצים. אבל לאחר זמן מה כאשר הם לא רואים תוצאות, ההתלהבות שלהם מצטננת, ולאט לאט הם נסוגים מהרעיון, עד כדי כך שהם זונחים אותו לחלוטין. 
כסף בסבלנות
הבעיה האמיתית היא שאנשים מתעוררים יום אחד ורוצים משהו, אבל הם רוצים את זה עכשיו. למרבה הצער, יותר מדי אנשים מתנהגים כמו תינוקות. הם רוצים תוצאות מידיות, וכאשר זה לא מגיע, והם לא מקבלים את הכסף שהם חשבו שישיגו, הם מתחילים לבכות. תינוק פורץ בבכי, אדם מבוגר, פורץ בתלונות, ואומר שהכול שטויות, ושאין כזה דבר  שאפשר להרוויח כסף באינטרנט. הוא מתעלם מכל תעשיית האינטרנט, מכל המשווקים, מכל אתרי תוכניות השותפים. הוא אפילו מתעלם מגוגל, ובעצם מכל אלפי הישראלים שכבר מרוויחים כסף ברשת האינטרנט. אתה מבין, אין להם את הסבלנות לעבוד על הדברים עד שהם יתחילו להניב תוצאות.
רופא לומד 7 שנים, לפני שהוא מתחיל לראות את השקל הראשון להשקעה שלו, עורך דין, לומד ארבע שנים, עד שהוא מתחיל לראות את השקל הראשון להשקעה שלו, אבל אותו אדם שהתעורר בוקר אחד וקיבל החלטה להרוויח כסף נוסף בעבודה מהבית, מצפה מהר מאוד לראות רווחים. מדוע? למה זה כל כך שונה מדברים אחרים. עבודה באינטרנט אינה שונה בהרבה מעבודה אחרת, לא מבחינת ההשקעה ולא מבחינת המאמץ. צריך לבנות את היסודות, ולבנות יסודות מוצקים לוקח זמן. אם אתה נהנה ממה שאתה עושה, אז אתה לא ממש מרגיש שזאת עבודה. ואתה מקבל כסף בשעה שאתה נהנה.
הקדמה כבר כאן הטכנולוגיה כאן, האינטרנט כבר מזמן כאן. זה הוא עידן של כלכלה חדשה, וזאת הבחירה שלך ושל כל אחד מהאנשים האם הוא רוצה להצטרף אל המהפכה הנפלאה הזאת, או שהוא מעדיף להישאר רדום, ולהמשיך להתגלגל בחיים.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....