יום חמישי, 12 בינואר 2012

כסף - כל האמת על עשיית כסף באינטרנט

כסף | מדברים על כסף

במוחו של כל אדם המתעניין בעשיית כסף מהאינטרנט עולה במוקדם או במאוחר שאלה קריטית. האם באמת קיים בשוק מוצר איכותי – ספר או תוכנה טובים אשר מספקים את הסחורה, ושבעזרתם אפשר לעשות הרבה מאוד כסף דרך האינטרנט?  
כסף - איך?

אני זוכר שבתחילת דרכי ובצעדי הראשונים בתעשיית האינטרנט עלו בי לא מעט שאלות. למשל, שאלתי את עצמי מדוע אני נדרש לשלם בעבור מידע ואינפורמציה שמציעים לי משווקים שונים, בשעה שהאינפורמציה החופשית היא הבסיס של האינטרנט. אתה מבין את הפרדוקס, אדם שרוצה לעשות כסף פונה לחפש מידע באינטרנט ומחפש איך לעשות כסף, ובסופו של דבר הוא מגיע להצעות לרכוש ספרים ותוכנות בתשלום, אשר מבטיחים לו שאם ירכוש אותם, הוא ילמד איך לעשות כסף. אני לא אומר שכל מה שמוצע באינטרנט צריך להיות בחינם, אבל בכל זאת יש הבדל בין  מוצרים פיזיים כמו מקרר,תנור או מחשב נייד לבין ספר בפורמט PDF. לדעתי הרוב המכריע של המידע המצוי בספרים אלה, קיים באינטרנט בחינם, רק צריך לדעת איך להגיע אליו ולמצוא אותו.

בימנו יש כל כך הרבה אנשים מוכשרים ובעל ידע מעמיק שבשמחה רבה חולקים בידע שלהם. וזה די קל לחלוק בידע ולשתף אחרים. למעשה זה קל מאי פעם, אפילו לא חייבים אתר אינטרנט, אפשר להקים בלוג, ולשתף אחרים במידע. עם עלייתם המטאורית של הרשתות החברתיות הבשורה עוברת מהר מאוד, ואנשים שמוצאים מידע איכותי,  מעבירים הלאה לחבריהם דרך פייסבוק וטוויטר.

כדי להרוויח כסף אתה צריך תוכנית ברורה ובהירה. האם יש לך תוכנית איך להרוויח, תוכנית איך לבנות עסק, תוכנית איך לבצע עסקאות רווחיות? אולי תוכנית כיצד להשקיע. אבל אם אתה לא יודע מהי התוכנית שלך, אז אתה לא תוכל להתקדם. זה בסדר לחפש ולערוך מחקר לגבי האפשרויות, אולי לקבל רעיונות. אני יודע שכאשר אני קורא אודות נושא מסוים תמיד עולים לי רעיונות נוספים. אבל אתה אפילו לא חייב להיות זה שממציא את הגלגל, אתה יכול לראות באילו דרכים אנשים אחרים מרוויחים ולעשות משהו דומה לזה.

אני באופן אישי ברגע שקיבלתי החלטה להרוויח כסף באינטרנט, ישבתי במשך שעות ארוכות לתקופה של יותר מחצי שנה. קראתי הרבה מאוד אינפורמציה בנושא, קראתי כל ספר דיגיטלי, וספר אלקטרוני שיכולתי לשים עליו את ידי. אגב, ישנו אתר אינטרנט שמציע ספרים להורדה חינם. יש שם הרבה מידע ששווה לקרוא. יש באתר רק פרסומת אחת, כך שמרבית הדברים הם תכנים של ספרים אלקטרוניים במגוון נושאים. אבל יש שם גם כמה ספרים בנושאים של עשיית כסף. כל הספרים מוצעים להורדה חינם.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....