יום ראשון, 5 בפברואר 2012

כסף כסף טוב

אומרים שיש השפעה ויחסי גומלין בינך לבין כספך. איך אפשר להיות טוב עם הכסף, על מנת למשוך עוד ועוד ממנו? בהרבה מדריכים מכוונים אותנו לפתח רגשות חיוביים בכל הנוגע לממון, שטרות ומטבעות. כל זה טוב ויפה, יחד עם זאת אני רוצה לתת לך היום נוסחה מעשית, כזאת שאם תרצה או לא תשפיע באופן קונסטרוקטיבי אודות היחסים שלך עם כספך.
כסף כסף טוב

ישנו תרגיל קטן שחושף את כל האמת. אם רוצים לדעת מהו יחסו של אדם כלשהו אל הממון, ישנה בדיקה קטנה שאפשר לעשות. אבל אני מזהיר אתכם, עליכם לבצע את הבדיקה הזאת אך ורק בהסכמתו ואישורו של אותו אדם, ולא מומלץ לעשות את זה לגבי אנשים זרים, אלא רק חברים ובני משפחה, אשר כאמור נתנו את הסכמתם לכך.

הסבירו להם שמדובר בתרגיל, ושאתם רוצים לבדוק משהו לגביהם. תבקשו מהם לפתוח את הארנק בפניכם, ולהציג את הכסף. מה אפשר ללמוד מזה?

תבדקו האם השטרות מסודרים היטב, או שיש שטרות מקופלים עם זנבות. בידקו האם המטבעות מונחים בתא נפרד בארנק, או שמא הם מונחים ברישול יחד עם השטרות. האם השטרות של ה 100 מאוגדים יחדיו, ומופרדים למשל מהשטרות של ה 50 ושל ה 20, או שהכול מונח בערבוביה בחבילה אחת? ארנק מבולגן, הוא סימן למצב כלכלי מבולגן, למצב פיננסי מבולגן. זה הכול מתחיל בארנק שלכם.

לכן ההמלצה היא לאגד יחד שטרות מאותו הסוג, ולהניח אותם באותו הכיוון, לא אחד לכיוון זה ושני לכיוון ההפוך. להניח את המטבעות בתא נפרד ולא לערבב אותם עם השטרות. וכאשר אתם מקבלים עודף לעולם לא להטיל את המטבעות והשטרות ללא מחשבה לתוך הארנק, אלא לסדר אותם יפה.

הסדר הפשוט הזה יתחיל להכניס סדר בחייכם הפיננסיים. מבלי שאפילו תתכוונו לכך, אתם תפתחו מודעות לכסף, ובאורח פלא, יותר כסף יתחיל להופיע בחייכם. נסו את זה, ייתכן מאוד שתופתעו.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....