יום שני, 12 במרץ 2012

כסף – איך אתה מתכוון להרוויח כסף באינטרנט?

כסף 

יש אנשים שכאשר שואלים אותם איך הם מתכוונים להרוויח כסף באינטרנט, תשובתם היא שהם רוצים לבנות אתר אינטרנט. לבנות אתר אינטרנט זה דבר טוב, אבל החשיבה היזמית צריכה להיות רחבה יותר, גדולה יותר. למעשה זה לא אתר שאתה מקים, אלא זה עסק שאתה מקים. אולי תתפלא לשמוע, אבל תהיה לזה השפעה דרמטית לגבי הרווחים שלך, ההתייחסות שלך לכל העניין היא דבר מכריע. אתה מעוניין לבנות עסק חזק ויציב שיחולל בעבורך רווחים והכנסות. 
כסף להרוויח
הדרך שלי לבנות את העסקים שלי באינטרנט היא באמצעות תכנים איכותיים. אני יודע שבסופו של דבר אנשים מגיעים לאינטרנט כדי לקבל מידע, לקבל אינפורמציה. נכון, הם באים גם כדי ליהנות ולבלות, אבל זה כבר צד אחר של עסקים באינטרנט. אם אתה רוצה למשל לבנות אתר משחקים, אז אתה עונה על הצורך הזה. כך גם האתרים של המדיה החברתית כמו פייסבוק וטוויטר.
באמצעות התכנים אני בונה מערכת שלמה שמושכת הרבה מאוד גולשים אל האתרים והבלוגים שלי. זה לא קשה ולא מסובך, גם אתה יכול לעשות את זה. השיטה הראשונה האהובה עלי היא שיווק ופרסום באמצעות מאמרים. השיטה הזאת כל כך מתאימה לי. דמיין לעצמך שישנם אתרי אינטרנט רוחשים בגולשים שמוכנים לתת לך במה לכתוב כל מה שתרצה, ועוד לשים לינק אל האתר שלך. הגולשים הללו מגיעים אל האתר שלך דרך המאמר שהם קראו באתר מאמרים. זוהי דרך נפלאה ליצור לעצמך מקורות תנועה מרובים, כך שהגולשים והלקוחות לא מפסיקים להגיע אל האתרים והבלוגים שלך.
אני אחשוף בפניך את הסודות שלי. רבים יודעים אודות הפצת מאמרים לאתרי מאמרים, אבל לא משיגים תוצאות כל כך טובות, וזה מפני שאין הם עושים את זה כמו שצריך. אתה מבין, אני כותב בכל יום לפחות שני מאמרים חדשים המיועדים לאתרי מאמרים. בפרק זמן של חודש, יש לי בערך 60 מאמרים מקוריים באיכות טובה מאוד, שמתפרסמים באתרי מאמרים שונים ברחבי הרשת, וכולם מכילים לינקים וקישורים אל האתרים והבלוגים שלי. כל המאמרים עשירים במילות מפתח, וידידותיים הן עבור הגולשים והן עבור מנועי החיפוש. אתה מבין, יש הבדל בין לכתוב שלושה מאמרים ולהפיץ אותם לאתרי מאמרים, לבין לכתוב 60 מאמרים ולפרסם באתרי מאמרים. במקרה הראשון האפקט יהיה מינורי, אך במקרה השני האפקט יהיה חזק מאוד. לכן אני קורא לזה קמפיין מאמרים. כי אני ממש יוצא בקמפיין, אני יוצא במסע פרסום מאמרים באתרים. אתה בוודאי  מבין שזה לא רק מה עושים, אלא זה טמון באיך עושים. אם אתה רוצה לעבוד כמו המקצוענים, אז אתה צריך לפעול בהתאם.
אם האתר מאפשר תיבת חתימה, אני מתכוון לאזור המוגדר, אודות הכותב, כמו למשל באתר  http://www.articles.co.il  כדאי שתעשה בזה שימוש טוב. כתוב משפט אחד או שניים, הכוללים את הלינק אל האתר שלך על מילות המפתח שאתה רוצה להתקדם בהן. כלול בטקסט קריאה לפעולה.
מכיוון שאני מקדם את האתרים שלי באמצעות תכנים, הרי שהדרך שלי היא לסחוט את התכנים הקיימים עד תום. אני לוקח 10 מאמרים שהפצתי באתרי מאמרים, ומבסס על פיהם עשרה סרטוני וידאו עבור יוטיוב. מכיוון שמדובר בפורמט ויזואלי, הרי שאני לא מעלה את המאמר כפי שהוא, אלא יוצר מצגת הכוללת תמונות עם התמצית של הטקסט, ומעביר את המסר במספר משפטים. כל הסרטים הללו כוללים לינקים אל האתרים שלי, וכך מושכים תנועת גולשים מתוך אתר יוטיוב הכל כך פופולרי. מהי הדרך הקלה ביותר ליצור סרט וידאו ליוטיוב? פשוט מאוד, ליצור מצגת פאואר פוינט ואז להמיר אותה לסרט באמצעות תוכנת camstudio החינמית.
אני מקווה שנתתי לך רעיונות, והשראה לגבי האופן שבו אתה הולך לנהל את עסקיך באינטרנט.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....