יום ראשון, 6 במאי 2012

העברת כספים


מהי הדרך להעברת כספים בטוחה, וכיצד מועבר כסף לבנקים? קיימים שרותי העברת כספים מאובטחים. הידוע שבהם הוא שרותי ברינקס, שמבצעים העברות של סכומי כסף גדולים, תכשיטים יהלומים, וחפצי ערך אחרים. הכסף וחפצי הערך מועברים באמצעות רכב משוריין, ובליווי שומרים חמושים. מעבר לכך התכולה מכוסה בביטוח מיוחד.

אבל לא רק בנקים ועסקים גדולים זקוקים לשרותי העברת כספים. בזמן זה או אחר כמעט כל אחד מאיתנו נזקק לשירות כזה. אם יש לכם חברים או קרובי משפחה שנמצאים בחו''ל ונזקקים לעזרה, ומבקשים שתשלחו להם כסף, איך אתם עושים את זה? זאת סיטואציה שמתרחשת בחיים, הילד או הילדה השתחררו מהצבא, ויוצאים לטיול בחו''ל. בשלב כלשהו הם מאבדים את כספם, או שהוא נגנב מהם, או שפשוט נגמר להם. הם נזקקים למזומנים כדי לחזור לארץ, והם מתקשרים הביתה לבשר לכם שהם זקוקים לעזרתכם, ושתשלחו להם בדחיפות אלפיים דולר. מה עושים? הרי לא תיקנו כרטיסי טיסה ותגיעו אליהם כדי לתת להם את הכסף. השיטה הטובה ביותר היא לעשות שימוש בפריסה של סניפי הדואר בארץ, וסניפי בנק ווסטרן יוניון, ברחבי העולם.

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאחד מסניפי הדואר בארץ, ולבקש לבצע את ההעברה. עליכם להצטייד בתעודת זהות. אז מה יוצא לדואר מזה שהם מבצעים עבורנו את ההעברה של הכסף? התשובה פשוטה, עמלה. אם למשל יקירכם נמצא בניו יורק, ארצות הברית, וזקוק ל 2000 דולר, ההעברה תעלה לכם 80 דולר. למרות תשלום העמלה שאינו זול, עדיין זוהי האופציה הטובה ביותר, היעילה ביותר, והמהירה ביותר, להעביר כספים.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....