יום שישי, 27 באפריל 2012

כסף זה לא הכול בחיים


כסף
קשה שלא להסכים עם ההצהרה, כסף זה לא הכל בחיים. בוודאי יש בחיים עוד הרבה מאוד דברים חשובים. יש בריאות ויש אושר ויש משפחה ויש חברים. יש דברים שלא ניתן לקנות בכסף,  יחד עם זאת כמות הכסף שיש למישהו, קובעת הרבה מאוד מהפרמטרים השונים בחייו. אנשים עשירים נוטים להסתובב עם אנשים עשירים כמותם, אדם עשיר שחלה, יכול להשקיע הון עתק במיטב הרופאים ובמידת הצורך אף לטוס לארצות הברית לטיפולים ואף ניתוחים יקרים, שאדם מן המניין אינו יכול לממן.
כסף - הכול בחיים?
כסף הוא בסך הכול אמצעי, אין הוא כל מהותו של אדם, אבל בהחלט מהווה גורם מעצב. כסף מעניק לנו ביטחון בחיים. דמיין לרגע אחד שבחשבון הבנק שלך מופקדים בחשבון סגור נושא ריבית עשרה מיליון שקלים. בנוסף לכך אתה מחזיק ברשותך תיק השקעות, בסכום של מיליון שקלים, המחולק ל 50% מניות ו 50% אגרות חוב. אתה מתגורר בדירה נאה בשווי של 3 מיליון שקלים, ונוהג ברכב שערכו  250,000 שקלים. האם אין זה נותן לך הרגשה טובה? האם אתה לא מרגיש שאפילו הביטחון העצמי שלך גדל ?
אז אני מסכים עם האמירה שכסף אינו הכל בחיים, יחד עם זאת כסף מהווה גורם חשוב מאוד שקובע את מסלול חייך. אם כסף לא היה חשוב, האם מיליוני אנשים היו משכימים קום, נוסעים בפקקים מעצבנים, עובדים בעבור מישהו אחר במשך תשע או עשר שעות, וחוזרים הביתה שוב באותם פקקים המרגיזים? לא, סביר להניח שלא. הם היו מתעוררים בשעה שמתחשק להם להתעורר, נוסעים אל איזה בית קפה טוב, מבלים בקאנטרי קלאב, הולכים לראות סרט טוב, ושבים לביתם שמחים וטובי לב. אז למה הם עושים את כל המאמצים הללו? כדי להביא משכורת הביתה, פרנסה, להביא כסף הביתה. כי כסף זה כן חשוב.
האדם מטיבעו תמיד רוצה יותר, ובסך הכול מדובר ברצון בריא, שמניע אותנו קדימה אנו רוצים להתקדם בחיים, אנו מעוניינים להצליח, להשיג יותר כסף, מעמד והכרה. יש אנשים שעשו הרבה כסף בשוק ההון, ויש כאלה שהפסידו את כספם בדיוק באותו המקום. יש אנשים שעשו הרבה מאוד כסף מחנות בגדים, ויש כאלה שהפסידו את כל חסכונותיהם בעסק של חנות בגדים. אתה מבין בסופו של דבר האדם הוא זה שמעצב את הדברים. זה לא רק התחום בו אתה בוחר, זה עד כמה טוב אתה מתנהל בתחום הזה.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....