יום שני, 9 באפריל 2012

כסף לבלוגר – איך בלוגרים מרוויחים כסף טוב


כסף בלוג 
 
אם ישנו משהו שאתה אוהב במיוחד, אם יש איזשהו תחביב או תחום שאתה פשוט נהנה ממנו, אתה יכול ליצור בלוג שבו תדבר על הנושא, ובדרך תרוויח כסף. זה יכול להיות בכל נושא ועל כל דבר. אפילו אם אתה אוהב לצפות בטלוויזיה. למעשה אם אתה אוהב לצפות בתוכניות טלוויזיה אתה יכול להרוויח מזה יפה מאוד, אם תכתוב בלוג על התוכנית הנכונה. יש אנשים שכותבים בלוגים על מאסטר שף, יש שכותבים בלוג בנושא כוכב נולד, ויש המסקרים את תוכנית האח הגדול, ומשתפים אחרים במחשבות שלהם לגבי מה שהם ראו בתוכנית.
כסף לבלוגר
אתה יכול לנצל לטובתך את המומנטום האדיר של תוכניות הריאלטי, ולהרוויח כסף מהפופולריות והרייטינג הגבוה של תוכניות אלה. אני מכיר מישהו שכל מה שהוא עושה זה לצפות בתוכניות ריאלטי ואחר כך לכתוב עליהם בבלוגים שלו. הבן אדם הזה פשוט לא מסוגל להתנתק מהטלוויזיה, והכי הרבה הוא אוהב תוכניות ריאלטי. הוא לא מפספס דקה מהשידורים, מעורה בכל הפרטים,  יודע מה בדיוק קורה, ומעורב במתרחש. לא רק זה, אלא שיש לו גם דיעות מוצקות לגבי מה שמתרחש בתוכנית והוא מביע אותן בבלוג שלו.

הדרך הנכונה לעשות זאת היא לבנות בלוג נפרד בעבור כל תוכנית ותוכנית. אם אתה הולך על כל הקופה ורוצה לעשות כסף מכתיבת בלוגים אודות תוכניות ריאליטי, מומלץ שלא תערבב הכול יחד, כלומר הקם בעבור כל תוכנית בלוג נפרד.

בתוכנית האח הגדול צפו כמיליון וחצי אנשים, דמיין לעצמך אחוז מסוים מהם עושה חיפוש באינטרנט אודות התוכנית ומגיע לבלוג שלך, כמה כסף אתה חושב שתהיה מסוגל להרוויח מהבלוג הזה? מניסיון אישי שעשיתי בעבר לגבי אחת מתוכניות הריאלטי הללו, אם עושים את זה נכון, אפשר להרוויח כסף טוב.

זוהי דרך כיפית ומהנה לעסוק במשהו שאתה אוהב, ואף להרוויח כסף ככה על הדרך. רווחים מבלוגים מגיעים מכמה מקורות. לדוגמה גוגל אדסנס, או תוכניות שותפים. אתה יכול להקים בלוג חינם באמצעות בלוגר, וזאת מערכת מעולה, יחד עם זאת אם תרצה למכור אי פעם את הבלוג אז כדאי שתארח את הבלוג בדומיין משלך. דרך אחרת היא לבנות את הבלוג במערכת בלוגר, ולרכוש דומיין בסכום של כ 10 דולר בשנה. אתה מקבל כתובת אינטרנט ידידותיות וקצרה יחסית, כך שהבלוג שלך נראה בעיני הגולשים מקצועי יותר. עצב את הבלוג שלך והענק לו מראה ייחודי. אתה יכול להשתמש בתבניות ועיצובים מוכנים, ואם אתה יודע קצת לעצב בכוחות עצמך אתה יכול להוסיף אלמנטים ייחודיים נוספים שיצרת בעצמך.

הוסף תוכן על בסיס קבוע, ולעתים קרובות ככל שאתה רק  יכול, כך שגולשים יכירו את הבלוג שלך ויבינו שיש להם כאן מקור מידע טוב. תתחיל לפרסם את הבלוג שלך ברשתות חברתיות, ובין חברים.

כמה כסף אפשר להרוויח מבלוגים? זה לוקח זמן לבנות בלוג מצליח, אבל הפונטציאל לרווחים יכול להיות גדול מאוד. יש אנשים המדווחים על עשיית עשרות אלפי דולרים מבלוג אחד. הרווחים שלך תלויים בכמות התנועה שהבלוג שלך ישיג, עד כמה התוכן שבו מעניין, והתדירות בה אתה מפרסם תכנים.

אם כבר אתה כותב בלוג, אני רוצה להציע לך דרך נוספת להרוויח כסף מהבלוג שלך. למעשה הדרך הזאת תעניק צורה חדשה לתכנים שלך. תחשוב לרגע הרי הבלוג שלך כולל הרבה מאוד אינפורמציה ותכנים כתובים. מה אם תקליט את התכנים הללו לקובצי קול, פשוט הקלט את עצמך מקריא את התכנים. תזדקק לאוזניות, מיקרופון טוב, ותוכנה להקלטת אודיו. אתה יכול לעשות שימוש בתוכנה חינמית כמו Audacity. המר את הקבצים ל MP3, העלה אותם לאתר שלך, יחד עם תיאור מילולי, והנה יש לך תוכן נוסף, שיחולל עבורך כסף נוסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....