יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

כסף בשעות הפנאי




חשבתי להרוויח כסף בשעות הפנאי, לא משהו  רציני, רק כדי לממן  לי איזה לפטופ חדש, ולקנות עוד כמה דברים מגניבים. התחלתי לבדוק אילו אופציות קיימות עבור אדם שרוצה לעשות עוד כמה מאות שקלים בשעות הפנאי שלו. התנאי שלי היה שאני אהיה מסוגל להרוויח את כמה מאות השקלים הללו, בוא נאמר, משהו בסביבות עוד אלף שקלים מדי חודש, מבלי לצאת מהבית. זאת לא חכמה למצוא עבודה נוספת לאחר שעות העבודה, לתת שעתיים שלוש פעמים בשבוע, ולהרוויח עוד  1,000 שקלים. למה לא? כי זה ממש לא מתאים לי, לסיים את עבודתי, ואז להתחיל להתרוצץ אל מקום נוסף, רק הזמן שאבזבז בדרכים, והדלק והנסיעות, והחנייה, זה כבר לא יהיה שווה, כל הכסף שארוויח ילך על ההוצאות האלה. ומה לגבי שתייה, ומשהו לאכול, אולי איזו כוס קפה, קפוצ'ינו טעים (זה עולה 12 שקלים לקחת, בלי לשבת). תאמין לי כשהתחלתי לחשוב על זה, כבר נראה לי שלא רק שאני אוציא את כל האלף שקלים הללו שאני מרוויח בעבודה הנוספת, אלא אפילו מעבר לזה. לזה בדיוק התכוונו חז''ל כשקבעו את הפתגם, שכרו יצא בהפסדו, והמטרה שלי כאן היא בהחלט לא להפסיד, אלא להרוויח.
להרוויח כסף בשעות הפנאי
 אז היה ברור לי שזאת צריכה להיות עבודה מהבית, בתנאים הנוחים והטובים שיש לי בביתי הפרטי. ראיתי שיש כמה אפשרויות להרוויח, אפשרות אחת היא להיות פרילנסר. מה זה אומר? יש אתרים שמקשרים בין אנשים שרוצים שיבצעו עבורם משימות שונות, לבין אנשים שמוכנים לעשות את המשימות הללו. כך למשל יש משימות הקלדה שניתן לקבל בעבורן כסף, משימות תרגום (אין לי בעיה לתרגם כל דבר מאנגלית לעברית, או מעברית לאנגלית). יש אפשרויות לבצע עבודות של גרפיקה, והקמת אתרים, שלתחום הזה כלל לא ניסיתי להיכנס, כי אני לא איזה אלוף בגרפיקה. ויש גם הצעות לבצע עבודות של הנהלת חשבונות. נו באמת, מי מאיתנו מנהל חשבונות? אבל אם אתם קוראים עכשיו את זה, ואתם כן בעלי הכשרה כזאת, אז אתם יכולים להרוויח מזה עוד קצת כסף צדדי. זה בעיקר טוב לאמהות שרוצות להגדיל את ההכנסה החודשית שלהן.

אילו אפשרויות נוספות להרוויח כסף בשעות הפנאי? לעבוד כמשווק תוכניות שותפים. קראתי אודות האופציה הזאת, והבנתי בדיוק איך זה עובד, העניין הוא שאישית אליי זה לא מדבר. אני יודע שיש אנשים שמרוויחים מזה הרבה כסף, יחד עם זאת, אותי זה לא מושך. אני לא רוצה לקבל כסף בתמורה לזה שאמליץ לאנשים על מוצר או שירות מסוים. ככה עובדת תוכנית שותפים, אתם מפנים גולשים אל שירותים ומוצרים, ואם הגולשים הללו מבצעים רכישה או נרשמים לשירותים הללו, אז אתה מקבלים כסף.

יש עוד דרכים להרוויח אקסטרה אלף שקלים בחודש, וזה באמת לא משימה מי יודע מה קשה, אני אכתוב על זה בכתבות הבאות באתר זה.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....