יום ראשון, 30 באוקטובר 2011

כסף מבלוג




להרוויח כסף מבלוג, זוהי אחת הדרכים הנוחות ביותר בעבור אנשים שאוהבים לכתוב, נהנים מתהליך הכתיבה, ובידם קיים ידע רב. כל מה שהאנשים הללו עושים הוא לחלוק בידע שלהם, ולהציע אותו חינם לגולשים. הגולשים מצידם נהנים מידע הזמין עבורם ברשת האינטרנט, והבלוגר מרוויח כסף על ידי מכירת שטח פרסום, או קידום תוכניות שותפים.
להרוויח כסף מבלוג
על מנת ליצור רווחים מבלוג חשוב להיות ממוקד בתחום ספציפי. בשעה שניתן לכתוב על כל דבר שרק עולה בדעתנו, הרי שכדי להפוך את זה למשהו שמייצר הכנסות, צריך לכתוב על משהו שמעניין הרבה אנשים. מי שכותב מה הוא אכל לארוחת בוקר, לא נראה שזה יעניין יותר מדי אנשים, מצד שני אם אתה טוב במשהו, אתה בהחלט יכול לכתוב על כך, ולהפוך את זה לבלוג מצליח.

ככל שהבלוג שלך יהיה פופולרי יותר, כך תהיה מסוגל להרוויח ממנו יותר כסף. ראשית, אל תכתוב טקסט בלבד, שלב תמונות מעניינות, שלב סרטי וידאו, על מנת ליצור עמודי תוכן עשירים. מעבר לכך, עליך להביא אל הבלוג את הסגנון האישי שלך, לכתוב באופן מעניין, מסקרן, משעשע. ככל שהגולשים ייהנו יותר ממה שהם קוראים, כך הם יחזרו כדי לקבל עוד. יתרה מכך, אנשים ישלחו את הלינק לחברים שלהם המתעניינים בתחום, וכך תזכה לתנועה רבה יותר של גולשים אל הבלוג שלך.

אם אתה רציני לגבי כסף מהבלוג שלך, כדאי שתתמקד קצת בקידום אתרים. כלומר, עליך ללמוד כל מה שאתה רק יכול בנושא של קידום אתרים ובלוגים. אני יכול להמליץ לך על אתר שקיים בו ידע די טוב בנושא, ולאחר שתקרא שם את הידע, אתה תבין, ותהיה מסוגל לקדם במנועי החיפוש, ובעיקר בגוגל, את הבלוג שלך. ככל שתקדם אותו יותר, הבלוג יעלה גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, ותיזכה לתנועת גולשים רבה יותר. מעבר לכך, אתה גם מוזמן להוריד בחינם את הספר האלקטרוני  "תנועת גולשים בלתי פוסקת" וללמוד שיטות נוספות לקדם את הבלוג שלך ולהביא ים של גולשים אל הבלוג. דרך אגב באתר הזה אתה תמצא עוד הרבה מאוד ספרים חינם, ספרים להורדה שאתה יכול לקרוא בזמנך החופשי ולהעשיר את הידע שלך. זה אולי אחד הסודות של עשיית הכסף, ככל שתפתח את הידע שלך, ככל שתקרא בשקדנות, ותלמד יותר, כך תהיה מסוגל לעשות יותר כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....