יום חמישי, 1 במרץ 2012

כסף – איך המשווקים באינטרנט עושים את זה?

כסף כסף 
בוודאי שמעת על כך שיש אנשים שמרוויחים כסף באינטרנט. האנשים הללו משווקים תוכניות שותפים, כלומר הם מקדמים מוצרים ושירותים שונים ומתוגמלים בעד זאת בסכומי כסף יפים. ייתכן שתהית יותר מפעם אחת, איך הם עושים את זה?
כסף משיווק באינטרנט
המכירה הראשונה היא אולי הקשה ביותר. מכיוון שבהתחלה אתה צריך להכניס את המערכת לפעולה, אתה צריך לבנות אותה. איך היזמים עושים זאת? הם מתחילים בבניית רשימת תפוצה. מה כל כך טוב ברשימת תפוצה? ובכן, כאשר לקוח פוטנציאלי מגיע לאתר אינטרנט עם הצעה לרכוש  מוצר כלשהו, הוא יכול להשתכנע ולבצע את הרכישה במקום, והוא יכול לעבור הלאה, ולחפש מידע נוסף, הוא יכול להחליט שהוא רוצה עוד קצת לחשוב על  זה, ולדחות את הרכישה, אחרי הכול הוא תמיד יכול לרכוש.  מעבר לכך, אף אחד לא מבטיח לנו שכאשר הלקוח הפוטנציאלי יהיה מוכן לבצע רכישה הוא ישוב דווקא אל האתר שלנו שכולל את ההצעה.
אותו לקוח פוטנציאלי יכול לפנות לעוד אלפי אתרים אחרים שכוללים בתוכם את הצעת הרכישה, לקנות דרכם, מה שיזכה אותם בעמלה, בסכום של כסף, ואנחנו לא נקבל דבר מהעסקה הזאת. אבל כאשר יש לנו רשימת תפוצה אנו יכולים שומרים על קשר עם אותו לקוח, אנו ממשיכים לשלוח לו מידע איכותי בנושא בו התעניין, אנו בעצם משווקים לו שוב ושוב, עד שיהיה מוכן לבצע את הרכישה. כך אנו מבטיחים שהוא יקנה אך ורק מאיתנו, אך ורק דרך ההמלצה שלנו, ולא של מישהו אחר. מעבר לכך, אולי היתרון הגדול ביותר ברשימת תפוצה היא שהרשימה מאפשרת לנו לאורך תקופה ארוכה להציע לו עוד ועוד מוצרים ולמכור לו שוב ושוב.
הנתונים נאספים אוטומטית על ידי ספק תוכנת הדיוור. קיימים כמה שרותי דיוור כמו למשל Aweber,  או Getresponse, כאשר הלקוח המתעניין מכניס את האימייל שלו, כדי לקבל את הספר המוצע חינם, האימייל שלו אוטומטית נכנס לרשימת הדיוור שלך. מה שקורה באותו הרגע הוא שהלקוח רואה עמוד תודה, משהו בנוסח, תודה רבה שנרשמת לקבלת המידע. הספר האלקטרוני בדרך אליך, בדוק את האימייל שלך בדקות הקרובות.
ניתן לנצל את עמוד התודה למכירת מוצרים אחרים בתשלום. משהו בנוסח, בינתיים,בדוק את ההצעה המדהימה הזאת. מדוע זה עובד? מכיוון שהלקוח מתעניין בנושא. אנשים מצרפים לרשימת התפוצה, ובדרך חלקם רוכשים את המוצר בתשלום. בדוק את תיבת האימייל שלך, בינתיים בדוק את ההצעות הללו. ההצעה הזאת נקראת הצעה חד פעמית. אתה יכול לכתוב, זוהי הצעה חד פעמית, ותראה אותה רק פעם אחת.
תתחיל לבנות רשימות תפוצה לפי נישות, ואתה בעצם בונה לעצמך נכס, שיכניס לך הרבה מאוד כסף, לאורך שנים ארוכות. האם שמת לב מה משותף לכל משווקי האינטרנט הגדולים בעולם? ובכן התשובה פשוטה, לכולם יש רשימות תפוצה ענקיות ממוקדות ומפולחות היטב.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....