יום חמישי, 26 בינואר 2012

כסף מאתר טאסק ארמי

כסף

בפעם הקודמת דיברנו על איך לעשות כסף בלי אתר אינטרנט. והזכרתי אפשרות יוצאת מן הכלל להרוויח מאתר אינטרנט שנקרא טאסק ארמי, בתרגום חופשי לעברית, האתר נקרא, צבא המשימות. למעשה מדובר באתר שעוסק במיקור חוץ, כלומר אאוטסורסינג.

אנשים מכל רחבי העולם נכנסים לאתר TaskArmy על מנת להציע סוגים שונים של עבודות. העבודות הללו הן בעצם משימות שונות שקשורות כך או אחרת לרשת האינטרנט. באותה המידה אנו כאנשים שרוצים להרוויח כסף, יכולים להציע את הכישורים שלנו, והשירותים שלנו, כך שכאשר מישהו עובר על ההצעות השונות באתר, הוא ימצא את ההצעה שלנו וירכוש מאיתנו את השירות שאנו מציעים. מה אנו יכולים להציע? לדוגמה, לעצב אתר, או לכתוב תכנים, או לקדם אתר אינטרנט. אבל אפשר גם להרוויח כסף מביצוע משימות פשוטות.
כסף מצבא המשימות

כל התשלומים מתבצעים באמצעות פייפאל, כך שראשית עליך לפתוח חשבון פייפאל, כדי להיות מסוגל לקבל תשלומים וכספים מהאתר, בעבור ביצוע המשימות.

אילו דברים אפשר להציע באתר הזה. עבור אנשים שיודעים לעצב יפה, אין צורך אפילו בשפה אנגלית ברמה גבוהה. כך לדוגמה אפשר להציע לעצב לוגו עבור חברות ועסקים, או לעצב כרטיס ביקור, ולדרוש בעבור זה כ 120$. אם אתה מכיר היטב וורדפס, אתה יכול להציע הקמת אתר אינטרנט בפלטפורמת וורדפרס. אגב, זה די קל ופשוט להקים אתרי אינטרנט בוורדפרס, וזה משהו שאתה יכול ללמוד לעשות בכוחות עצמך, באמצעות לימוד עצמי מהידע הקיים ברשת האינטרנט.

יש אנשים שכל מה שהם מציעים באתר הזה, זה ביצוע משימות שגוזלות זמן, אך אינן מקצועיות,ואינן דורשות ידע מיוחד. כך למשל ניתן להציע להפיץ את המאמרים של המזמין באתרי מאמרים שונים. שוב, זאת דרך טובה בעבור אנשים שלא מדברים אנגלית מעולה, אלא ברמה סבירה בלבד. אתה מקבל את המאמרים של המזמין, נרשם ל 10 אתרי מאמרים מובילים באנגלית, ומשגר את המאמרים לאתרים הללו. בתמורה לכך, אתה יכול לבקש סכומים של בין 20 דולר, ל 30 דולר.

אם אתה שולט היטב באנגלית, ומסוגל לכתוב מאמרים בשפה זו, הרי שאתה יכול לדרוש הרבה יותר. משהו כמו 30 דולר עד 40 דולר בעבור כתיבת מאמר מקורי אחד הכולל מילות מפתח  וידידותי למנועי החיפוש. לאחר אישור המאמר על  ידי המזמין, אתה שולח את המאמר לעשרה אתרי מאמרים שונים, על מנת לקדם את האתר של המזמין במנועי החיפוש השונים. דבר נוסף שאתה יכול להציע הוא לכתוב מאמר בבלוג שלך אודות אתר אינטרנט, וכך לקדם אותו, ולקבל כסף בתמורה.

משימות נוספות שיש להן ביקוש גבוה, הן עיצוב עמוד נחיתה, השקת קמפיין גוגל אדוורדס, פרסום בפייסבוק.
היתרון הגדול באתר טאסק ארמי הוא שאפשר להציע משימות בעלות גבוה. כך לדוגמה יש אנשים שמציעים את השירות שלהם בתמורה ל 500 $. כן, יש הצעות להקמת אתרי אינטרנט בסכומים כאלה.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....