יום חמישי, 16 בפברואר 2012

איך מרוויחים כסף ממוצרי PLR ?

אתה יכול לעשות כסף  ברשת האינטרנט ממוצרי PLR. איך עושים את זה? ראשית, עליך למצוא ולאתר מאמרים וספרים מסוג זה באיכות גבוהה. ישנם דילים טובים ואפשר למצוא מוצרים כאלה במחירים נמוכים. אל אבל לפני שנתקדם, רק כמה מילים לטובת מי שלא מכיר מהם מוצרי PLR, מדובר במוצרי אינפורמציה החופשיים מזכויות יוצרים. כלומר ברגע שרכשת אותם, אתה רשאי לעשות בהם שימוש, באופן חוקי בכל אופן ודרך  שתרצה, כולל לשים את השם שלך כיוצר התכנים הללו. למכור אותם, לפרסם אותם באתרים ובלוגים שלך, לעשות בהם שימוש לצורך פרסום מאמרים באתרי מאמרים ועוד.
כסף מ PLR
השלב הבא הוא לעבור על כל המאמרים על פי הנישה שהם משתייכים אליה. אם יש לך מאמרים בנושא של קרוקט, אז לא בטוח שכדאי לבסס אתר אינטרנט או בלוג בנושא זה. מדוע? מכיוון שמעט מאוד אנשים מחפשים את מילת המפתח הזאת. כך שאפילו אם תבנה אתר טוב בנושא, ותגיע לעמוד הראשון של גוגל, אין הרבה כסף להרוויח מהנישה הזאת.
איך אתה יודע איזו נישה פופולרית יותר ואיזו פחות? על ידי שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל. הכלי הזה מראה לך את היקף החיפושים הנעשים מדי חודש למילת מפתח, או ביטוי מסוים. כך אתה יכול להבין, ולקבל קנה מידה עד כמה הנישה הזאת יכולה להיות רווחית. אין טעם להתחיל ליצור אתר או בלוג מידע בנושא שלא מעניין אף אחד, או שמעניין מעט מאוד אנשים.  תמיד תשאל את עצמך, האם יש ביקוש למידע הזה, האם יש ביקוש לאינפורמציה שאני רוצה לספק לגולשים. זוהי שאלה קריטית.
דבר נוסף שניתן לעשות ממוצרי PLR הוא לערוך אותם וליצור מוצר חדש לחלוטין, לדוגמה ספר אלקטרוני שניתן למכור בכסף, ברשת האינטרנט.  כאשר רוכשים מוצרי PLR חשוב לפעול בחכמה, והדבר החכם ביותר שאתה יכול לעשות הוא תמיד לשנות את הכותרת, לערוך חלק מהטקסט מחדש. אני לא אומר שאתה צריך לשנות הכול, אלא ליצור את הרושם שמדובר במוצר חדש לחלוטין. מדוע כדאי לעשות זאת? מהסיבה הפשוטה שאתה לא היחיד שרוכש את המוצרים הללו. ואם כולם יפרסמו אותם כפי שהם, אז הם יגבילו את הסיכוי להרוויח כסף. מכיוון שאת אותו המוצר בדיוק, מציעים גם אנשים אחרים. אבל אם הם ערכו את החומר מחדש, אז יש בידיהם מוצר מוגמר, מקורי לחלוטין, שלהם בלבד.
אתה צריך להציע מוצר ייחודי, ואינפורמציה ייחודית. המלצתי היא שבשלב ראשון תקרא את החומר, אל תתחיל לערוך אותו, פשוט קרא את הכול. לאחר הקריאה הראשונה, מלאכת העריכה תהיה הרבה יותר קלה, מכיוון שהתמונה הכללית נקלטה במוחך. היתרון הנוסף הוא שהמידע שקראת יוסיף לידע הכללי שלך, ויסייע למיומנויות שלך. אתה יכול גם להוסיף למידע הכתוב מתוך הידע שלך, או מתוך דברים חדשים שלמדת במקומות אחרים בנושא הספציפי הזה.
אתה יכול לצרף מספר מאמרים למאמר אחד, אתה יכול "לשבור" ספר דיגיטלי לסדרת מאמרים ולהשתמש בהם כתוכן לאתר אינטרנט. אתה יכול לעשות עם זה כל מה שעולה בדעתך. היתרון בכתיבת תכנים ומוצרים על בסיס PLR הם שהדבר מאפשר לך להמשיך ולהגדיל את העסק שלך, לגרום לו לצמוח, לצעוד קדימה ולהרוויח יותר כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....