יום חמישי, 8 במרץ 2012

מודל עסקי לעשיית כסף באינטרנט – חלק ב

אז איך עינת מתחילה להרוויח כסף? בחלק הראשון של המאמר – מודל עסקי לעשיית כסף באינטרנט, דיברנו על כך שמי שנרשם לרשימת התפוצה של עינת מקבל הזדמנות להוריד את הדוח המיוחד "איך לשפר את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה."   בהמשך הם מקבליםל  12 מסרים מתוזמנים בהפרש של יומיים זה מזה, לפרק זמן של 24 יום. מה מכילים המסרים הללו? ובכן, עינת שולחת עוד טיפים ועצות טובות בנושא של חיפוש עבודה. אבל החל מהמסר ה 7 היא מתחילה להוסיף לטיפים, והמלצות נוספות, וכאן בעצם טמון הכסף. עינת מציעה לגולשים שנרשמו לרשימה שלה, הצעות עבודה שהיא מקדמת ומקבלת כסף בעבורם. איך היא מוצאת את ההצעות הללו? פשוט מאוד היא נרשמה לאתר שותפים, ויש כמה אתרים ישראליים כאלה. היא עוברת על ההצעות באתר בין מאות הצעות הזמינות בעבור השותפים. עינת מחפשת את ההצעות הטובות ביותר, אלה שהיא מאמינה שיש בכוחן לסייע לאנשים שנרשמו לרשימה שלה.
כסף - מודל עסקי
מדוע זה חשוב לה לבחור דווקא בהצעות טובות, ולא באלה שמציעות לה את העמלות הגבוהות ביותר? משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שהצעות טובות זוכות לתגובות טובות יותר, ואחוז ההרשמה יהיה גבוה יותר, מה שאומר שעינת תרוויח יותר כסף. הסיבה השנייה היא שעינת מסתכלת על רשימתה התפוצה שלה כמקור הכנסה לטווח ארוך ,ואין היא רוצה לקלקל את שמה הטובה, היא מעוניינת להעניק ערך אמיתי לאלה שנרשמו, כך שימשיכו להיות חברים ברשימה שלה. עינת מקבלת מהאתר את הלינקים הנחוצים לה, ומתחילה לקדם אותם. ברגע שמישהו מתעניין בהצעה שלה, ונרשם באתר של המפרסם, עינת מקבלת כסף.
כאשר מתפרסמת הצעה חדשה מעניינת באתר השותפים, עינת שולחת הודעה מתפרצת לכל רשימת התפוצה שלה. הודעה שאינה קשורה לרצף ההודעות המתוזמן, וכך מרוויחה עוד יותר כסף.
באופן עקבי שלוש פעמים בשבוע כותבת עינת מאמרים בעבור אתרי מאמרים. המאמרים הללו מכילים לינקים אל האתר שלה, ואל עמוד ההרשמה, כך בכל שבוע מגיעים עוד ועוד אנשים חדשים אל עמוד האינטרנט שלה, ובכל שבוע נרשמים עוד  ועוד אנשים לרשימת התפוצה שלה, שרק הולכת ותופחת. ככל שהרשימה גדולה יותר, כך היא מסוגלת להרוויח יותר כסף.
ייתכן שבשלב זה אתה שואל את עצמך, אוקי אבל מה קורה לאחר שסדרת המסרים המתוזמנים נשלחו אל כל מי שברשימה, מה עכשיו? פשוט מאוד, חוזרים על כל התהליך מחדש. עינת אוספת עוד טיפים ועוד מידע מועיל ומתזמנת סדרה של עוד 12 מסרים. מכיוון שהאנשים ברשימה שלה כבר מכירים אותה היטב (הם כבר קיבלו לפחות תריסר מסרים ממנה), אז היא מתזמנת אותם בהפרש של שבוע זה מזה. כך שהפעם המסרים התוזמנים מספיקים לה לפרק זמן של 3 חודשים.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....