יום חמישי, 5 באפריל 2012

כסף - להרוויח כסף בכתיבת מאמרים

לכתוב ולהרוויח כסף

אם אתה כותב היטב, מתנסח בלשון עשירה יפה ונקייה ויש לך מה לומר, אתה  יכול להרוויח כסף מכתיבת תכנים ומאמרים עבור אנשים המחזיקים בבעלותם אתרי אינטרנט. בעלי אתרי אינטרנט רבים יודעים היטב שהם חייבים לעדכן את האתרים שלהם בתכנים רעננים וחדשים, אבל לא תמיד יש להם את הזמן לשבת בכוחות עצמם וליצור את התכנים הללו. לעתים אף אין הם מוכשרים מספיק על מנת לכתוב, ומעדיפים להשאיר את העניין הזה בידי כותבים מוכשרים מהם.
כסף ממאמרים ברשת
כיצד לסלול את דרכך ככותב באינטרנט בתשלום? ראשית תחליט באיזה נישה ובאיזו תחום אתה רוצה לכתוב. אם ישנו תחום שמעניין אותך באופן מיוחד, תתחיל לכתוב תכנים בנושא. כתוב מאמרים, כתבות, מנשרים ודוחות בנושא. אני מציע שתכתוב לפחות 10 תכנים מקוריים. לאחר מכן בצע חיפוש בגוגל וגלוש באתרים הקשורים לתכנים שכתבת. שלח אימייל לבעלי האתרים הללו, והצע את שירותי הכתיבה שלך.

מעבר לפנייה לבעלי האתרים העוסקים בנושא שבו אתה כותב, גלוש אל אתרי אינטרנט המציעים קידום אתרים. מקדמי אתרים רבים זקוקים למאמרים מקוריים עבור הלקוחות שלהם, כדי לפרסם אותם באתרי מאמרים לצורך בניית לינקים נכנסים וקידום תנועת גולשים. על מנת שתהיה מסוגל להציג עבודות שכבר ביצעת, אני מציע שתפרסם לפחות 5 מאמרים באתרי המאמרים השונים, כך שכאשר  מישהו יבקש ממך דוגמה, על מנת לראות את איכות הכתיבה שלך, תמיד תוכל להפנות אותו אל המאמרים שכתבת. דרך אחרת היא להקים בלוג משלך, ולפרסם בו מספר מאמרים לשם דוגמה.

כמה כסף אפשר להרוויח מכתיבת מאמרים? בין 10 שקלים ל 200 שקלים, זה תלוי באורך המאמר ובאיכותו, בנישה בה הוא עוסק, וזה זה גם תלוי במוניטין שצברת בתור כותב.

מעבר לכך, יש עוד הרבה כסף שאפשר לעשות מכתיבה בעבור רשת האינטרנט. אתה יכול לכתוב ספרים אלקטרוניים, איבוקים, דוחות מיוחדים, סיפורים קצרים ועוד. ניתן למכור בכסף את הספרים הללו. האינטרנט הוא עולם שלם בפני עצמו, עולם גדול ורחב, ויש הזדמנויות לרווחים כל הזמן. כאשר אתה כותב על בסיס קבוע, אתה יכול להתחיל בהקמת אתר אינטרנט קטן ופשוט ותוך שמונה או עשרה חודשים לגלות שיש לך אתר אינטרנט גדול ועשיר בתכנים. אתר שמושך אלפי גולשים, ושווה כסף.

כיום ישנם כותבים שהחליטו באופן מודע להתמקד בכתיבה לרשת האינטרנט. אני כותב ספרים וסיפורים קצרים, אבל אינני מפרסם אותם בדפוס, אלא אך ורק ברשת האינטרנט. אני כותב מאמרים, אבל אינני מפרסם אותם בעיתונות הכתובה אלא ברשת און ליין. לכתוב לאינטרנט זוהי עבודה מרתקת ומרגשת, וכאשר תתחיל להתנסות בה ולהרוויח כסף מכתיבה, ההרגשה שלך תרקיע שחקים, אתה פשוט תהיה נלהב לכתוב ולהרוויח כסף

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....