יום שישי, 13 באפריל 2012

כסף מאאוטסורסינג


חברות רבות ויזמים רבים שוכרים אנשים חיצוניים שיסייעו בידם לפתח את התכנים שלהם באינטרנט, ולהגדיל את החשיפה שלהם ברחבי האינטרנט. הם זקוקים לאנשים שיכתבו תכנים עבור האתרים שלהם והבלוגים שלהם, ויסייעו במשימות מורכבות אחרות.
כסף - מיקור חוץ

אם אתה טוב בניהול אנשים ואף מבין בשיווק, אתה יכול לפעול כסוכנות אאוטסורסינג, אשר מספקת את השירות, ולהרוויח כסף. אבל אתה לא חייב להתחיל עם צוות של אנשים, בשלב ראשון אתה יכול להיות העובד היחידי בסוכנות האאוטסורסינג שלך, ולבצע את הפעולות והמשימות בכוחות עצמך. שב עם עצמך לחצי שעה וכתוב מה הם הכישורים שלך, באיזה תחומים אתה טוב, אילו דברים אתה יודע לעשות. אל תפחית בחשיבות של הדברים, אם למשל אתה יודע לצייץ בטוויטר, אז זה ידע, ואתה יכול לכתוב את זה. אם אתה יודע לכתוב מאמרים, אז זה בהחלט כישרון, הוסף את זה לרשימה. אם אתה יודע כיצד לבנות דף אוהדים בפייסבוק ולמשוך אליו חברים, גם זה ידע. כתוב כל דבר. השלב הבא הוא לעצב עמוד אינטרנט או עמוד בלוג שמפרט את השירותים שאתה מציע עבור חברות ויזמים.

רק כדי לתת לך מושג, זה יכול להיות לדוגמה, משהו כמו, שירותי אאוטסורסינג – אנו נקדם את העסק שלכם באינטרנט. בניית 10 בלוגים ייחודיים התומכים באתר המרכזי, 100 ציוצים בטוויטר אודות העסק שלכם, בניית עמוד אוהדים בפייסבוק וצירוף של 1000 חברים. בניית קמפיין מאמרים אינטנסיבי הכולל הפצת 50 מאמרים מקוריים באתרי מאמרים, שכולם מפנים אל העסק שלכם ואל עמודים באתר שלכם ברשת.

אתה מבין, כאשר אתה מציע חבילות גדולות הלקוח  מבין שאם הוא עצמו יצטרך לעשות את כל המשימות הללו זה  ייקח לו כל כך הרבה זמן, מאמצים וכוח אדם, עד שהוא מעדיף להניח לך לעשות את זה בשבילו ובשביל העסק שלו בתמורה לכסף שהוא ישלם.

היתרון הגדול בבניית סוכנות אאוטסורסינג, הוא שאתה לומד תוך כדי עבודה, אתה משפר את המיומנויות שלך, אתה מתנסה במשימות ובביצועים. בהמשך אתה יכול לשכור אנשים נוספים, ולהרוויח כסף נוסף מהמאמצים שלהם ברשת.

בנה כמה חבילות כמו בדוגמה , ותמחר אותן בהתאם. בנה חבילות שיווק זולות שכוללות פחות שירותים, ובנה חבילות שיווק גדולות יותר מרשימות יותר במחירים גבוהים יותר.

לאחר כל פרויקט שהגיע לסיומו תבקש מהלקוח לכתוב עבורך כמה מילים לגבי איכות השירות. לקוחות מרוצים יכתבו לך מכתבי תודה על השירות המעולה ועד כמה זה סייע להם, תישאל את הלקוח אם זה בסדר מצידו שתפרסם באתר שלך את מכתב התודה. מרבית האנשים יסכימו מכיוון שהם מקבלים חשיפה חינם באתר שלך, בנוסף לכך אתה גם שם לינק אל האתר שלהם מתוך מכתב התודה. פרסומים מסוג זה באתר שלך, יחזקו את המוניטין שלך, ויניעו בעלי עסקים אחרים לשכור את שירותך, כך תהיה מסוגל להרוויח עוד כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....