יום שני, 5 במרץ 2012

מודל עסקי לעשיית כסף באינטרנט – חלק א'

כסף -  מודל עסקי
איך אתה יכול להרוויח כסף בעבודה מהבית שלך, תוך כדי שימוש ברשת האינטרנט? אני רוצה להציג בפניך מודל עסקי המאפשר כבר כיום לאלפי אנשים להישאר בדלת אמותיהם, לעבוד מביתם ולהרוויח כסף. המודל הזה כל כך פופולרי שיש כבר משווקים ישראלים רבים העושים בו שימוש ובהצלחה רבה. המודל הזה עובד כל כך טוב, עד שהוא סייע להרבה מאוד אנשים להתעשר.
כסף - מודל עסקי
האם שמעת פעם את המושג עמוד נחיתה, או עמוד הרשמה? אז זה המרכיב הראשון במודל הזה. המרכיב השני הוא מערכת דיוור. כלומר מערכת המאפשרת לך לשלוח אימיילים ומסרים באופן אוטומטי. המרכיב השלישי הוא עמוד מכירה. אל תדאג למרכיב זה, מכיוון שהוא הפשוט ביותר בכל החבילה הזאת, ומייד אסביר.
זאת כל המערכת וזאת מערכת שעושה כסף. זה לא משנה מה אתה משווק, זה לא משנה אילו מוצרים אתה מקדם, וזה לא משנה לאיזה תחום שייכים המוצרים הללו. המשותף לכולם הוא המודל העסקי הזה. על מנת שתבין  ותראה את התמונה כולה, ולא רק חלק מהפאזל, אני רוצה לומר לך שאתה מעורב כאן בעסקי שיווק באינטרנט. אתה מקדם מוצרים ושירותים קיימים שיצרו והפיקו חברות ויזמים, ואתה מתוגמל בכסף בכל פעם שמישהו מבצע רכישה או הרשמה באתר היצרן.
על מנת להמחיש איך כל זה עובד, אתן לך דוגמה. עינת מחפשת כבר זמן רב הזדמנות לעבוד מהבית, למעשה היא החליטה שהיא רוצה להישאר עם התינוק שלה ולגדל אותו בעצמה, במקום לשלוח אותו לגן הילדים. מכיוון שבעבר היא עבדה במחלקת כוח אדם, ויש לה ניסיון במשאבי אנוש היא החליטה להקים אתר אינטרנט שיעזור לאנשים למצוא עבודה. באתר היא כותבת טיפים לחיפוש עבודה, ולשיפור קורות החיים. היא מפרסמת מאמרים, כמו מה לומר בראיון עבודה, איך להתכונן לראיון עבודה, מה ללבוש לראיון עבודה, וכן הלאה. האתר שלה לאט לאט הופך להיות מקור מידע טוב בעבור מי שמחפש עבודה. כאשר הגולשים מתחילים להגיע והאתר שלה צובר תאוצה היא מציבה חלון הרשמה, המציע לגולשים להירשם לאתר שלה ולקבל במתנה דוח חינם שנקרא "איך לשפר את הסיכויים שלך להתקבל לעבודה." אנשים רבים שמגיעים לאתר לא יכולים לסרב להצעה, מכיוון שהדוח הזה מעניין אותם, והם באמת זקוקים לו. ברגע שמישהו רושם את שמו ואת כתובת האימייל שלו, ולוחץ על כפתור ההרשמה, אוטומטית שמו והאימייל שלו מתווספים לרשימת התפוצה של עינת.
דבר נוסף שקורה באותו הרגע הוא שבאופן אוטומטי נשלח אימייל אל אותו נרשם, עם לינק להורדת הדוח החינמי. עינת מתזמנת בהפרש של יומיים הודעות ומסרים. כך שכל מי שנרשם מקבל  אל תיבת האימייל שלו את המסרים שהיא תזמנה מראש. למעשה היא תזמנה מראש 12 מסרים אוטומטיים שמגיעים אל מי שנרשם בכל יומיים. כך שהמסרים נשלחים בפרק זמן של 24 ימים.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....