יום שישי, 16 במרץ 2012

כסף ברשת האינטרנט ממילות מפתח

כסף ומילות מפתח
הכל מתחיל במילות המפתח, בביטויים שאנשים מחפשים בגוגל. כאשר מישהו מחפש משהו אתה רוצה להיות שם, לספק לו את המידע, לספק לו את התשובה וכמובן בסופו של דבר להרוויח מזה כסף. כמובן שאין אתה יכול להיות שם לגבי כל חיפוש שכל אדם מבצע. יש אנשים שמחפשים איך לרדת במשקל, יש אנשים שמחפשים ספרים להורדה חינם, יש אנשים שמחפשים שיטות לעשות כסף, או מידע בנושא של עבודה מהבית. יש אנשים שמחפשים מידע בנושא של אילוף כלבים. אתה בוחר על אילו שאלות לתת מענה לאנשים, באיזה תחום לספק תוכן ומידע. לכן תמיד אני ממליץ לבחור בתחום שיש לך מושג כלשהו לגביו, או לפחות יש לך את הרצון והתשוקה ללמוד אודותיו ככל שאתה רק יכול.
מפתח לכסף
איך תדע באילו מילות מפתח לבחור בעבור האתר שלך, או הבלוג שלך. ראשית עליך להבין שאתה צריך לכתוב תוך כדי ערנות למילות המפתח שבהן אתה רוצה לעלות בתוצאות של גוגל. אם למשל האתר שלך עוסק באילוף כלבים, אתה יכול להחליט שאתה רוצה שכאשר מישהו מחפש את המונח, איך ללמד כלב לשבת, האתר שלך יופיע בתוצאות החיפוש. במקרה זה, עליך לכתוב מאמר שעוסק בנושא הזה, וכולל את ביטוי המפתח, ללמד כלב לשבת.
דרך טובה לקבל רעיונות למילות המפתח, הוא באמצעות, כלי מילות המפתח של גוגל. פשוט הקלד בגוגל, כלי מילות המפתח של גוגל, ותגיע אליו. מדובר בכלי מעולה וחינמי. ישנם כלים דומים שמספקים את המידע הזה, ועולים כסף. אני מאוד אוהב את כלי מילות המפתח של גוגל, מכיוון שעבורי הוא מספק את הסחורה.
כתיבת התכנים צריכה להיות ידידותית הן בעבור הגולשים והן בעבור מנועי החיפוש. תמיד תווודא שהתכנים שאתה מפרסם באתר שלך הם תכנים מקוריים ולא משוכפלים. מנועי החיפוש יודעים להבין מתי התוכן כפול ומתי התוכן מקורי. תוכן מקורי תמיד ייראה יישא חן בעיני מנועי החיפוש, ויוסיף ערך רב יותר לאתר שלך.
אם אתה לא אוהב לכתוב או מתקשה בכתיבת מאמרי תוכן, אתה יכול לשלם לאנשים אחרים שיכתבו עבורך מאמרים ייחודיים. אך שוב תוודא שמה שהם הגישו לך אכן מקורי. איך אתה יכול לדעת אם זה מקורי. פשוט דגום משפטים מתוך המאמר, הדבק אל חלון החיפוש של גוגל, ובדוק אם קיים כבר משהו דומה ברשת.
טיפ נוסף לקידום האתר או הבלוג שלך שאני רוצה לתת לך היום: מרבית האנשים שבונים לינקים נכנסים לאתר שלהם, יוצרים את כל הלינקים הנכנסים אל עמוד הבית שלהם. הם שוכחים שניתן לקדם עמודים ספציפיים בתוך האתר עצמו, לקדם מאמרים ספציפיים באתר. כאשר אתה מפרסם מאמרים באתרי מאמרים עם לינק המצביע אל האתר שלך, תמיד תוסיף לינק נוסף לעמוד ספציפי, שאינו עמוד הבית. תקשר לשני עמודים שונים באתר שלך, כך אתה מקדם כמה ביטויי מפתח וכמה עמודים שונים באתר שלך.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....