יום שלישי, 27 במרץ 2012

הבלוגר המתעשר – לעשות כסף מבלוגים

כסף ובלוגים
ככל הנוגע לעשיית כסף מבלוגים, ישנם שלושה סוגים של בלוגרים. הראשון הוא הבלוגרים המתחילים. מדובר בבלוגרים שמנסים כוחם ברשת האינטרנט, הם משיקים בלוג, ואיכשהו מצליחים להרוויח ממנו כמה דולרים. אחר כך הם מנסים לבנות בלוג אחר בתחום אחר, אבל גם שם לא מוצאים הצלחה גדולה. בסך הכול הם מרוויחים משהו מהבלוגים שלהם, אבל מדובר בסכומים קטנים מאוד שבקושי מגיעים ל 100$ בחודש. למרבה הצער אלה הם רוב האנשים.
כסף מבלוגים
הקבוצה השנייה קטנה יותר, והיא מונה בלוגרים במשרה חלקית. כאן מדובר בבלוגרים שמרוויחים סכומים הנעים בין 300$ ל 600 $ מדי חודש. אף על פי שהם כבר מרוויחים כסף לא רע בכלל, הרי שאין הם יכולים להרשות לעצמם לעבוד אך ורק בכתיבת בלוגים, מאחר שהסכומים הללו לא מספיקים לכסות את כל ההוצאות שלהם, ולאפשר להם איכות חיים גבוהה. אז הם עובדים בעבודה אחרת, מקבלים משכורת והכסף שנכנס לחשבון הבנק מהבלוגים, עוזר להם להגדיל את רמת ההכנסה שלהם. עדיין אין הם חופשיים לכתוב מתי שהם רוצים, אלא רק בשעות הפנאי, אחרי העבודה.
הקבוצה שלישית היא קבוצת עלית מצומצמת הכוללת בתוכה אנשים שמצליחים להתפרנס יפה מאוד מכתיבת בלוגרים, ולהרוויח מבלוגים סכומים גבוהים. אלה הם פרו בלוגרים אשר יוצרים הכנסות של אלפי דולרים בחודש. הכנסות המאפשרות להם לעסוק בכתיבת בלוגים במשרה מלאה. אין הם נצרכים לצאת לעבודה, ובעצם הבלוגים הם העסק שלהם. יתרה מזאת, אילו היו עובדים בעבודה אחרת, לא היו משיגים את רמת ההכנסה שהבלוגים הללו מספקים להם.
אז איך הופכים להיות בלוגר במשרה מלאה? זה לא קל וזה לא קורה בן לילה. יתרה מזאת, זה לא דבר שמונח בכיס, ואינו מובטח גם אם תפעל לפי הכללים המנחים שאציג כאן בפניך. יחד עם זאת אם תפעל לפי הכללים הללו, אתה מגדיל את הסיכויים שלך להגיע ליעד הזה. ואפילו אם לא תגיע ליעד של בלוגר במשרה מלאה, עדיין תהיה מסוגל ליצור הכנסה נוספת מכתיבת בלוגים, או ניהול בלוגים. הנה כמה קווים מנחים שיעלו אותך על המסלול הנכון לעבר ההצלחה ככל הנוגע לעשיית כסף מבלוגים.
  1. פרסם תכנים מעניינים מרתקים ואינפורמטיביים. כתוב בצורה מהנה ושובת לב. אנשים שקוראים את התכנים שלך, נהנים לא רק מהמידע עצמו המופיע בבלוג, אלא גם מהאופן בו הוא כתוב ומוגש.
  2. פרסם לעתים תכופות. אל תפרסם פוסט אחד היום, ופוסט נוסף בעוד שבועיים. עליך לפתח אסטרטגיה לגבי תדירות פרסום התכנים, ולהתמיד בה לאורך זמן. לדוגמה, אם החלטת לפרסם שלוש פעמים בשבוע, עליך לדאוג שאכן יפורסמו 3 מאמרים חדשים, שלושה פוסטים חדשים מדי שבוע, בכל שבוע.
  3. כתוב אל הקורא שלך באופן ישיר כאילו שאתה מדבר אליו. אל תכתוב בלשון רבים, אלא בלשון יחיד, כאילו שאתה עורך דיאלוג עם הקורא שלך.
עם הזמן אתה תלטש את מיומנויות הכתיבה שלך, ותהפוך לבלוגר מקצוען. מה שרבים לא מצליחים להבין הוא שכאשר הם עושים כסף מבלוגים הם בעצם מתעסקים בהוצאה לאור. אתה הוא המוציא לאור של התכנים שלך. כמוציא לאור אתה לא חייב לכתוב את כל התכנים, אתה יכול לרכוש תכנים מוכנים ולשלב אותם בבלוגים שלך, או לבנות מהם בלוגים  חדשים לחלוטין. הטקטיקה הזאת תאפשר לך להקים במהירות רבה יותר בלוגים מצליחים, ואף להגדיל את כמות הבלוגים שלך, וכך לנכס לעצמך עוד נתח שוק.
מעבר לכתיבה עצמה, עליך לשווק את הבלוג שלך ולקדם אותו, כך שאנשים ידעו עליו. לקדם אותו במנועי החיפוש, בגוגל, דרך רשתות חברתיות, ועוד. הנוסחה להצלחה היא לכתוב ולקדם, לקדם ולכתוב.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....