יום חמישי, 19 בינואר 2012

איך לעשות כסף בלי אתר אינטרנט


כסף | מדברים על כסף

האם אפשר להרוויח כסף באינטרנט בלי אתר אינטרנט?  שאלה טובה. מדוע התחלתי לחפש דרכים קלות לעשות כסף?  מדוע התחלתי לחפש את הכסף קל? זה לא שאני כזה עצל, להפך אני אדם חרוץ מאוד. יחד עם זאת לעבוד בשתי עבודות זה ממש כמו להיות עבד ולא עובד. נכון תמיד אפשר למצוא עבודה נוספת בשעות הערב. אבל האם זה באמת הפתרון הראוי? תאמין לי הייתי שם, לסיים עבודה אחת, ולצאת אל עבודה שנייה, זה פשוט סיוט. לאחר שכבר השקעתי 8.5 שעות במקום העבודה הראשון, החתמתי כרטיס יציאה, וצעדתי אל עבר תחנת האוטובוס כדי להספיק אל העבודה השנייה. זה מעייף וזה מתיש וזה קשה. אבל במאה ה 21 זה בהחלט יכול להיות אחרת. בתקופה בה הרבה מאוד מהפעילות הכלכלית עובר אל רשת האינטרנט. רשת בה מיליוני עסקאות מתבצעות מדי יום ביומו, ומאות מיליוני דולרים מחליפים ידיים.
כסף בלי אתר

די מהר הבנתי שיש אלטרנטיבה, והיא נמצאת ברשת האינטרנט. התחלתי בלי אתר אינטרנט ובלי בלוגים. איך התחלתי, התחלתי למכור מוצרים. אילו מוצרים? בהתחלה עשיתי סדר בבית, וכל מוצר מיותר הצעתי למכירה. איפה? באתר קרייגליסט. הפרסום חינם, וכאשר אנשים נענו למודעות, ובאו לרכוש את הספרים, הדיסקים, התקליטים הישנים, האורגנית הישנה, ושלל הדברים שכבר רציתי לזרוק, אני הרווחתי מזה כסף.

כאשר ראיתי שזה עובד די טוב, הצעתי לקרובי משפחה וחברים שאגיע אל ביתם ואעשה להם סדר בבית בחינם. התנאי היה שאם יש להם דברים ישנים שאין בהם שימוש, אני לוקח אותם אליי. די מהר מצאתי את עצמי עם הרבה מאוד דברים. מכשירים חשמליים, טלפונים ניידים, נגני די.וי.די, ספרים, אוספים של בולים, תמונות, ציורי שמן, מה לא? בשלב הזה הבנתי שאני צריך להרחיב את השווקים אליהם אני מכוון. הצטרפתי לאתר איביי, והתחלתי למכור מוצרים לאנשים מכל רחבי העולם. כאן, הכסף כבר התחיל לזרום בקצבים הרבה יותר מהירים. כבר הרווחתי די יפה, ועדיין אפילו לא היה לי אתר משלי, או בלוג משלי.

פשוט שמתי את המודעות הללו, והמתנתי להזמנות. אבל לא ישבתי מול הטלפון וחיכיתי, בזמן הזה הבנתי שיש עוד אפשרויות לעשות כסף בלי אתר אינטרנט.איך? מצאתי כמה אתרים שבהם אנשים מחפשים מישהו שיעשה עבורם פעילות כלשהי בעבור העסק שלהם באינטרנט. זה נקרא עבודת פרילנס. נרשמתי לאתרים, והתחלתי לבצע כמה עבודות של הקלדות, של כתיבת מאמרים, ושל תרגומים. עוד כסף קל לכיס. ישנו אתר באנגלית, שאני לא יודע כמה אנשים בארץ מכירים, שעשה עבורי כסף טוב, אבל צריך להיות באמת טוב באנגלית כדי להרוויח כסף  מהאתר הזה. לי אישית יש שליטה מעולה בשפה האנגלית, אז ממש עבורי זה קלי קלות. בימים הקרובים אפרט יותר ואכתוב אודות האתר הזה, ואיך אפשר להרוויח ממנו כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....