יום שישי, 3 ביוני 2016

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב. אבל בעסקים אין צדק, זה לא עובד ביחס ישר לכמות ההשקעה. אתה יכול להשקיע את הלב והנשמה ובכל זאת משהו שם לא עבד. משהו בדרך השתבש. עשית הכול, אבל בשלב כשלהו הבנת שאתה מפסיד כסף ולא מרוויח. אט אט מצטברים ונערמים חובות לספקים, ולנותני שרות שונים. עד שיום אחד אינך יכול לשלם יותר ואיש אינו מוכן לספק לך יותר באשראי. אז מתחיל תהליך אימה - כולם לוחצים לפרוע את החוב, אבל מאיפה תביא את הסכומים הללו?

לעתים הפתרון הטוב ביותר הוא להכריז על פשיטת רגל. וזה תהליך שלא מומלץ לבצע לבד, אלא בליווי מקצועי. הנה 5 משרדי עורך דין שימתיקו לכם את הגלולה המרה.




מי שבעבר היה שדרן בטלוויזיה המקומית בראשון לציון, ולאחר מכן אף ברדיו בגלגלצ, , הפך לעורך דין  מצליח.

גילוי נאות, שמורה אצלי פינה חמה בלב לאיש הזה, מכיוון שהיה הראשון ששידר את הקליפ של אחי אופיר נפקר,  בערוץ המקומי של ראשון לציון, ואף הראשון ששידר אותו בגלגלצ.

משרד עורכי הדין של רון לוינטל עוסק בדיוק בעניין זה, ומסביר שפשיטת רגל עדיפה על התנהלות אישית של בעל העסק מול הנושים השונים, ומול ההוצאה לפועל. המטרה היא להקל על בעל העסק שנקלע לקשיים לעבור את זה בשלום. בלי צווי עיכוב יציאה מהארץ ובלי לחץ נפשי.

  


משרדו של עורך דין יעקב אגרסט בעל ניסיון רב בהסדרי פשיטת רגל, ויפעל במטרה להסיר ולסגור את תיקי ההוצאה לפועל נגדך. מה שאהבתי אצלו הוא הגישה הישירה, ופרסום מספר טלפון אישי ליצירת קשר ישיר עמו לייעוץ והכוונה.


  



עורכת דין מאיה לביא מצוידת בניסיון עשיר בתחום חדלות פרעון ופשיטות רגל. את הניסיון המעשי רכשה בעת עבודה עם תאגידים בנקאיים גדולים, מה שמקנה לה ידע ופרקטיקה בתחום. המשרד פועל להשגת צו כינוס נכסים במהירות על מנת לעצור את התהליכים כנגד בעל העסק החייב. ולגונן עליו מפני הנושים.









עו''ד ליאור לב מסביר שלכל אחד יש שאיפות להצליח ולשפר את מצבו הכלכלי. אנשים פותחים עסקים חדשים בכל יום, אך למרבה הצער לא כל העסקים מצליחים. הוא  מסביר את ארבעת השלבים שעובר החייב  מרגע הגשת בקשה לפשיטת רגל ועד לקבלת ההפטר. הדיונים בעניינים אלו מתקיימים בבית המשפט המחוזי, ולא כדאי להופיע לדיונים כאלה ללא ייצוג הולם.





משרד עו''ד רועי ורשבסקי הינו משרד קטן אך חכם ויעיל. בין תחומי המומחיות שלו, עוסק המשרד בנושא של הוצאה לפועל ופשיטת רגל. ורשבסקי מסביר שתהליך זה מאפשר לחייב שהגיע לחדלות פרעון, להתחיל מחדש. ללא ספק אדם שנמצא במצוקה מסוג זה זקוק לאוויר לנשימה וליד מכוונת ותומכת שתוביל אותו לחוף מבטחים, וזה בדיוק מה שהמשרד עושה.



נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....