יום רביעי, 19 באוקטובר 2011

כסף בערב




כסף

להרוויח כסף בערב, זוהי דרך נפלאה עבור מי שרוצה להגדיל את ההכנסה שלו. מרבית האנשים עובדים בשעות הבוקר. בדרך כלל מדובר בעבודה שמתחילה ב 8:00 בבוקר, ומסתיימת ב 16:00 או 16:30. בניגוד למה שרבים חושבים, הרי שלאדם הממוצע יש הרבה מאוד זמן פנוי. ברגע שיום העבודה מסתיים, ועד לרגע שבו הוא הולך לישון יש בערך 7 שעות פנויות. נכון שבשעות הללו יש עוד דברים שצריך לבצע, כמו להתקלח, לאכול ארוחת ערב, לבלות מעט עם חברים, או בת זוג. יחד עם זאת, עדיין נותר פנאי. אם נוסיף גם את יום שישי שעבור מרבית האנשים הוא יום פנוי, וגם כמה שעות במוצאי שבת, הרי שהנה יש לנו מספיק זמן כדי להקדיש זמן ליצירת הכנסה נוספת. אז למה אנשים טוענים שאין להם זמן? במרבית המקרים הם צופים יותר מדי זמן בטלוויזיה. לא כל תוכנית שמשדרים, חייבים לראות. אני צופה בלא יותר משעה אחת ביום, ולפעמים גם פחות מזה.
להרוויח כסף בערב
להרוויח כסף בערב ניתן בכמה דרכים. דרך אחת היא להשתלב בעבודת משמרות, ולמלא מספר משמרות ערב בשבוע. אפילו לא חייבים לעבוד בכל יום, מספיק לתת שלוש עד ארבע משמרות, וזה בהחלט מגדיל את ההכנסה הכוללת שלנו באופן ניכר. דרך אחרת היא להשתלם בקורס אשר יקנה לנו את היכולת לעבוד בשעות הערב, לדוגמה קורס בארמנים. יש ביקוש רב בתחום הזה, והשכר לשעה די טוב, ובנוסף מקבלים גם טיפים מלקוחות. כך שזה יכול להסתכם בסכום לא רע בכלל.

רעיון טוב להרוויח כסף בערב, הוא בתחום החתונות והאירועים. באופן טבעי זוהי זירה אשר הפעילות בה מתחוללת בשעות שהשמש נעלמת מהשמיים, ומתאימה כעבודה שנייה. סוגי התפקידים שניתן למלא הם צילום, סידור בלונים, או סידור פרחים. לחרוצים שביניכם, ניתן לעבוד במלצרות אירועים, או להשתלב באחת מחברות הקייטרינג הטובות. כך תהיה מובטחת לכם עבודה לשעות הערב כמעט מדי יום. למוכשרים בכתיבה קיימת אופציה לכתוב בתשלום דרשות לבר מצווה, או להכין מצגות פאואר פוינט לבר מצווה ולימי הולדת.

עד כה דיברנו על להרוויח כסף בערב כהכנסה נוספת, יחד עם זאת ישנם אנשים אשר מעוניינים לעבוד נטו בערב, במקום ביום. לאנשים שאין סידור לילדים, והגן יוצא כל כך יקר, עד שכבר מוטב להישאר בבית בשעות היום, ולצאת לעבודה בערב. כך למשל, האימא יכולה לצאת לעבוד בשעות היום, והאב נשאר עם הילד ביום. כאשר האימא חוזרת מיום עבודתה, האב יוצא לעבודת ערב. כך אין נפגעת איכות החיים, הילד מקבל הרבה מאוד תשומת לב, הן מהאם והן מהאב.  ועדיין נכנסות לחשבון המשותף שתי משכורות.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....