יום שני, 23 באפריל 2012

כסף מקהל קוראים נאמן

איך אפשר להרוויח כסף מקהל קוראים נאמן? כאשר אתה מפתח אתר אינטרנט או בלוג באינטרנט, עם הזמן אנשים מתחילים להגיע כדי לקרוא את התכנים. אם אתה אכן  מספק תוכן איכותי ומעורר עניין, אתה תשים לב איך משבוע לשבוע יותר ויותר גולשים יגיעו אל המידע הזה, יבקרו באתר שלך, יקראו את האינפורמציה ואף יגיעו שוב כדי לקבל עוד ועוד. אנשים ישמרו את האתר שלך במועדפים כדי לשוב ולבקר בו. כך נבנית קהילת קוראים, וכך אתרי אינטרנט שהתחילו מעשרות מבקרים ביום הפכו למכונה משומנת למשיכת גולשים.
כסף מקוראים באתר
מדוע זה כל כך חשוב למשוך גולשים אל התכנים על מנת להרוויח כסף? ובכן, מדובר כאן בעיקרון בסיסי ופשוט מאוד. אם תחשוב לרגע על עיתון כתוב. ישנם מאות עיתונים היוצאים לאור. עיתונים ארציים ואף עיתונים מקומיים. איפה אתה חושב שעולה יותר כסף לפרסם מודעה, בעיתון המקומי של בת ים, או בעיתון  ידיעות אחרונות? ברור שבעיתון ידיעות אחרונות מודעה תעלה הרבה יותר כסף מאשר במקומון של בת ים. אבל בעצם למה? זה עיתון וזה עיתון, זה מחזיק צוות עובדים, וגם זה מחזיק צוות עובדים, אז למה שיהיה הפרש ענק במחירי המודעות שלהם? הסיבה היא התפוצה של העיתונים, וקהל הקוראים שלהם. אתה מספיק אינטליגנטי להבין שהרבה יותר אנשים קוראים את עיתון ידיעות אחרונות מאשר את המקומון של בת ים, ומכיוון שמדובר בעיתון ארצי, הרי שהמפרסם בידיעות בפרסום מודעה אחת עשוי להגיע להרבה  יותר קוראים, מכל רחבי הארץ.
כמו בדוגמה של העיתונים כך גם באינטרנט, ככל שלאתר יש קהילת קוראים גדולה יותר, כך המודעות באתר זה שוות יותר כסף, וניתן לעשות יותר כסף. ייתכן שהמודל העסקי הוא מעט שונה, באופן שבו הכסף נעשה והמודעות נרכשות, אך העיקרון נותר דומה.
אם אתה מעוניין ליצור אתר אינטרנט או בלוג מצליח התחל בכך שתיבחר נושא מעניין, משהו שאנשים רוצים לדעת עליו, משהו שאנשים מחפשים אודותיו מידע, אחרת איש לא יגיע אל האתר שלך, ואתה לא תרוויח כסף. אם יש לך נושא כזה מעניין, אז אתה נמצא בנקודת מוצא טובה.
באיזו תדירות לפרסם? שים לב שהאתרים המצליחים ביותר הם אתרים שמתעדכנים על בסיס קבוע. אל תצפה לפרסם פוסט פעם בשבועיים ולהשיג הצלחה גדולה. כדי להצליח אתה חייב לפרסם תכנים בתדירות גבוהה ככל שרק ניתן. אם אתה  מסוגל לפרסם פעם ביום, זה אידאלי, פשוט יוצא מן הכלל, אבל אם אין לך את הזמן לפרסם בכל  יום מאמר חדש, גם  פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע, זה יהיה מספיק טוב. שים לב שהמאמרים אותם אתה כותב מחולקים לפסקאות, ממש כמו במאמר זה, אל תכתוב בלוק אחד רציף של טקסט.
כסף מקהל קוראים נאמן, כבר אינו נחלתם של העיתונים הגדולים, אלפי בלוגרים בארץ, ומיליוני בלוגרים ובעלי אתרים ברחבי העולם כבר עושים כסף ממודל עסקי זה.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....