יום שני, 16 באפריל 2012

איך לעשות כסף מכתיבת ניוזלטר מרתק

כסף | מדברים על כסף

אנשים נרשמים לרשימות תפוצה כדי לקבל מידע ייחודי בנושא שמעניין אותם, למעשה אתה יכול ליצור תוכן מעניין בכל תחום שרק תבחר ולעשות מזה כסף.
כסף מניוזלטר

לכל אחד יש איזשהו דבר שמעניין אותו, איזשהו תחום שמרתק אותו. אתה יכול לעשות כסף מיצירת ניוזלטר בנושא  מסוים, ולכתוב על כך באופן קבוע. לדוגמה, אם  מוזיקת קאנטרי זאת אהבת חייך, אתה יכול לכתוב כל מה שאתה רק יודע אודות המוזיקה הזאת. בנוסף, אתה יכול לבצע תחקיר ולצבור מידע נוסף, וליצור תכנים נוספים בנושא, כך שבשעה שאתה לומד דברים חדשים בתחום שמרתק אותך, אתה גם כותב תכנים ומרוויח. אם אתה אוהב משהו אחר אתה יכול לעשות אותו הדבר. אפילו אם אתה אוהד קבוצת כדורגל מסוימת, אתה בהחלט יכול ליצור ניולזטר בנושא הקבוצה

המודל העסקי מתבסס אמנם על תכנים כתובים ותמונות אך אינו מתפרסם ברשת האינטרנט. כלומר, אך ורק מי שיירשם לרשימת התפוצה שלך, יזכה לקבל את התכנים הללו. באופן כזה אתה בונה רשימת תפוצה ייחודית באותו נושא ספציפי בו עוסק הניוזלטר.

ניוזלטר יכול לעסוק בכל נושא ובכל תחום שבעולם. יחד עם זאת זה חייב להיות עשיר בתוכן מעניין ורלוונטי. האנשים שיירשמו לניוזלטר שלך מתעניינים בנושא ואוהבים לקבל מידע אודותיו, אל תאכזב אותם, תן להם מידע טוב והם ימשיכו לצרוך את התכנים שלך.

איך בסופו של דבר עושים כסף מניוזלטר? פשוט מאוד, משלבים פרסומות והצעות עסקיות רלוונטיות בתוכו. ככל שהרשימה שלך גדולה יותר, ככל שיותר אנשים יירשמו לניולזטר, כך ערכו המסחרי עולה. אתה יכול להציע חבילות פרסום עבור בעלי אתרים שנושא האתר שלהם קשור לתכנים שלך באופן ישיר או עקיף. אתה יכול להוסיף הצעות של מוצרים ושירותים שאתה מקדם, ולהרוויח עמלות.

הנה השלבים ליצירת ניוזלטר מצליח:

  • בחר  נושא שאתה רוצה לכתוב אודותיו
  • גלוש בפורומים העוסקים בנושא זה, ותתחיל להיות פעיל בפורומים הללו, ותבנה לעצמך שם של מומחה
  • צור עמוד הרשמה כדי שגולשים יהיו מסוגלים להירשם לרשימת התפוצה שלך
  • שלח את הניוזלטר בתדירות קבועה, פעם בשבוע, פעם בשבועיים או פעם בחודש.  

בשעה שאתה בונה את הרשימה שלך, צור קשר עם מפרסמים וספר להם לכמה אנשים הם יגיעו אם הם יבחרו לפרסם ברשימה שלך.

לניוזלטר טוב יש כוח עצום,  מכיוון שמדובר ברשימה בעלת סף תגובה גבוה. כך שאתה יכול במשך שנים ארוכות לעשות שימוש ברשימה כדי ליצור לעצמך רווחים. יחד עם זאת תמיד עליך לחשוב על טובתו של הגולש, ושל האדם שנרשם לרשימה שלך. תן תוכן טוב רלוונטי, וכאשר אתה משלב את ההצעות המסחריות, תמיד עשה את מירב המאמצים להוסיף את ההצעות הטובות ביותר, כך שגם אלה שירכשו מוצרים דרכך, יודו לך, והרווח שלך יהיה כפול ומכופל.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....