יום חמישי, 2 בפברואר 2012

כסף מרשתות חברתיות

האם אפשר לעשות כסף מרשתות חברתיות, ואם כן, אז כיצד עושים את זה? ללא צל של ספק הרשתות החברתיות שינו את כללי המשחק באינטרנט. אדם יכול לשבת בביתו, בחדרו הפרטי, לבדו, וליצור קשרים עם מאות ואף אלפי אנשים. ולא רק זה, אלא שהוא יכול ליצור קשרים עם אנשים מכל רחבי העולם, ולא רק מהמדינה שלו. כל בעל עסק יודע, כל משווק יודע, כל אדם עשיר יודע, הכסף נמצא איפה שיש הרבה אנשים. בעסקים הרגילים, אלה שנמצאים במבנים בעיר, נחוצים הרבה מאוד קונים והרבה לקוחות על מנת שהעסק יעשה כסף. האם היית פעם בקניון, וראית אלפי אנשים מסתובבים. האם החנייה היתה מלאה, ובקושי היה אפשר למצוא מקום חנייה פנוי? זה סימן לעסק פעיל שעושה כסף. אין מה לעשות, זוהי עובדת חיים, בלי אנשים אין כסף. 
כסף מציוצים
הרשתות החברתיות פתחו ערוץ חדש ומלהיב ליצור קשר עם אנשים, להביא אנשים, ואף לשווק לאנשים הללו, אבל לשווק באופן חכם. להפנות את תשומת ליבם של אנשים אל דברים שמעניינים אותם, כל אחד לפי תחום העניין שלו. אתה מבין, אם אני לא מתעניין בכלבים, אז אף אחד לא יכול למכור לי דבר שקשור לכלבים. לא מזון לכלבים, לא ספרים שמלמדים איך לאלף כלבים, ולא רצועות לכלבים. לעומת זאת לציבור של אנשים שמחזיקים כלבים, זה כן יכול לדבר.
הרשתות החברתיות הן פלטפורמה טובה מאוד לקידום עסקים. בפייסבוק אתה יכול להוסיף חברים, להעלות וידאו, תמונות, ומה לא? אפשר להגיע לאלפי חברים בפייסבוק, והצעה שיווקית טובה יכולה להתפשט מהר מאוד כמו אש בשדה קוצים. האם ידעת שאתה אפילו יכול ליצור בדף אוהדים של פייסבוק, חנות מסחרית חינם ולהרוויח מזה כסף? למעשה יש שיטות רבות לשווק באמצעות פייסבוק ולעשות כסף קל. אפילו פרסום בתשלום בפייסבוק, כאשר נעשה נכון, יכול להיות מכשיר רווחי מאוד. מה טוב בפרסום בפייסבוק? הפילוח והמיקוד. אתה יכול לפרסם אל אוכלוסיה ממוקדת ומפולחת היטב, כך שהפרסום הופך להיות אפקטיבי ויעיל מאוד.
כאשר אנו מדברים על לעשות כסף מרשתות חברתיות, אסור לנו לשכוח את כוחו של הציוץ, כלומר טוויטר. בטוויטר אין צורך לבנות דף אוהדים, פשוט להירשם, לפתוח חשבון חינם, לעצב את העמוד, ולהתחיל לצייץ. ככל שיהיו לך יותר עוקבים, כך יותר אנשים ייחשפו למסרים שלך.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....