יום חמישי, 9 בפברואר 2012

איך לעשות כסף בזמן שאתה עובד בעבודה אחרת

כסף, מדברים על כסף
רבים מאיתנו בעצם כבר עובדים בעבודה כלשהי. יש לנו מקור פרנסה, אבל היינו רוצים להגדיל את ההכנסות שלנו, ולהרוויח יותר כסף יש אנשים רבים שמעוניינים להרוויח יותר, יחד עם זאת אינם מעוניינים לעזוב את מקום עבודתם הקבוע. בסך הכול, הם מקבלים משכורת סבירה, יש להם תנאים טובים במקום העבודה, כמו ביטוח מנהלים, קרן השתלמות, לפעמים גם משכורת 13. יש מתנות בחגים, יש דמי הבראה, ספרות מקצועית, והטבות נוספות. האפשרות הפתוחה עבור אנשים אלה, היא לנצל זמן בשעות הערב,  ובסופי שבוע, כדי לבנות ולהקים עסק כלשהו, לפתח מיומנות כלשהי, או ליצור מוצר כלשהו,אשר בסופו של דבר יהווה עבורם, כמקור להכנסה נוספת.
כסף במקביל לעבודה הקבועה
יש סיבות אמיתיות להמשיך ולהחזיק במקום העבודה הקיים. לא רק שהמשכורת ממשיכה להגיע, ואפשר להמשיך להתפרנס בכבוד, בשעה שמתחילים לבנות משהו חדש, אלא שאפילו ניתן לקחת סכום מסוים ממה שהרווחנו כדי להשקיע בעסק אותו אנו מפתחים. אנו יכולים להשקיע בעסק או בפיתוח המוצר החדש מבלי לקחת הלוואות. בכל פעם שיש לנו עוד קצת כסף אנו משקיעים עוד קצת, ומתקדמים בצעדים קטנים, אך בטוחים. ביטחון כלכלי זה דבר חשוב, וכל עוד המשכורת ממשיכה להיכנס לחשבון הבנק, אנו מוגנים כלכלית. זה מרגש מאוד לדעת שאתה יוצר משהו אשר עשוי לעשות עבורך כסף. אבל למעשה כל הזמן הזה אנחנו בעצם עובדים על פרויקט צדדי, שהולך ומתפתח לאט.
לא איכפת לי באיזו קריירה תבחר או באיזה מסלול תחליט ללכת בשעות הפנאי שלך, כלל האצבע שתמיד צריך להוביל אותך הוא לתת שירות לאחרים. אם תעניק לאחרים שירות, אתה עצמך תצא נשכר מזה ותרוויח כסף. האם אתה מסוגל לארגן משהו בעבור אחרים, כך שייחסכו מהם כל ההתרוצצויות, וכאב הראש? אתה יכול לארגן בעבור אחרים כל דבר, החל מיום הולדת, בר מצווה, נאומים, ייעוץ, העברת ידע ספציפי, כל דבר שיועיל לאנשים יכול לעשות עבורך כסף. ישנן אפשרויות לא מעטות בתחום האינטרנט עצמו, אם אתה מסוגל לתת שירות לאנשים בתחום של בניית אתרים, קידום אתרים, כתיבת תכנים, ועוד. למעשה אתה יכול בעצמך לספק שירותי תוכן באמצעות הקמת אתר אינטרנט גדול ומצליח, או רשת של אתרים המספקים אינפורמציה בנושאים שונים. אם תעשה את זה נכון, תרוויח כסף לא רע בכלל. האם יש תחום שמאוד מעניין אותך? מה דעתך להקים פורום בנושא, פורומים פעילים ושוקקים, כמעט תמיד עושים כסף גדול.
כל אחד והמטרות העסקיות שלו. אני זוכר שהיתה לי מטרה ליצור עסק באינטרנט שירוויח כסף, וייצור עבורי הכנסה נוספת. הבנתי שזה לוקח זמן, כך שהערכתי שתוך שלוש שנים אוכל לפתח עסק באינטרנט שירוויח משהו בסביבות ה 100,000 שקלים בשנה. זאת היתה המטרה הראשונית. הבנתי שלא מדובר בנוסחת קסמים, ושיהיה עלי להשקיע את הזמן והעבודה. הבנתי שאני צריך להתמיד לאורך הדרך. יהיו קשיים, גם לך בדרך יהיו קשיים וכדאי שתהיה מוכן לזה כבר מעכשיו. אל תישבר כאשר תגלה שהרווחים שלך פתאום נחתכו ב 50%. להפך, זה רק סימן שצריך להשקיע יותר, ולמצוא דרכים יצירתיות יותר לשפר את העסק, לייעל אותו, להגדיל אותו, ולהפוך אותו למוצלח יותר.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....