יום ראשון, 19 בפברואר 2012

לעשות כסף – בחזרה לעקרונות הבסיסיים

כסף

יש אנשים שהפכו את הרעיונות שלהם למכרה זהב. זה לא פשוט לעלות על רעיון טוב, אבל באמת טוב, כזה שעומד במבחן המציאות, ולא רק שנראה טוב על הנייר. כזה שמצליח לעשות כסף בגדול. אנשים נוטים ללכת אחרי טרנדים, וזאת אולי השגיאה של מרבית האנשים. האם אתה זוכר את התקופה שבה יצא לאור סרט הסוד, וספר הסוד? אי אפשר היה להסתובב באף מקום מבלי לשמוע מישהו מדבר בהתלהבות רבה על הסוד. אנשים קראו בשקיקה את הספר, צפו בסרט כמה פעמים, התלהבו מהמסרים החיוביים ועשו מאמצים אמיתיים לעשות בהם שימוש ולהטמיע אותם בחייהם. אבל כמו כל דבר אחר, הבאזז וההייפ אודות הסוד הלך ודעך, ואנשים חדלו לדבר על זה, הפסיקו לצפות בסרט, וחדלו לקרוא את הספר. 
כסף מהסוד

מה שאני רוצה לומר לך כאן, אל תהיה כמו כולם. אני מקפיד לפחות פעמיים בשבוע, לקרוא מספר דקות בספר הסוד. אפילו שכבר קראתי אותו עשרות פעמים. כי לא מדובר כאן בהבנה, אני בטוח שמרבית האנשים הבינו את הספר כבר בפעם הראשונה שהם קראו אותו. זה לא קשה להבין את המסרים, אבל האתגר האמיתי הוא לאמץ את העקרונות של הספר לתוך החיים. כן אני יודע, אנשים בהתחלה פעלו לפי העקרונות הללו, אבל ככל שחלף הזמן הם שכחו מזה, עד שלחלוטין חזרו אל ההרגלים הישנים שלהם.

אם יש לך עותק של הספר עשה לך הרגל בחודש הקרוב לקרוא בו מדי יום, לפחות עשר דקות, בחודש הבא אחריו ולמשך השנים הקרובות, קבע לעצמך הרגל, ואפילו רשום את זה ביומן, פעמיים בשבוע, לקרוא בספר למשך עשר דקות, זה כל מה שנחוץ. תוותר על צפייה בטלוויזיה, תוותר על דברים מיותרים אחרים, אבל עשה את זה. אתה תרגיש איך החיים שלך מתחילים להשתנות לטובה, בכל התחומים, לא רק בתחום הכלכלי, הפיננסי, אלא גם בתחומים של יחסים עם בני אדם, אושר אישי ועוד. אתה תקבל כל כך הרבה מוטיבציה ואנרגיה שתזניק אותך קדימה, זה פשוט לא ייאמן. הבעיה היא שאנשים פועלים לפי אופנות והאופנה הזאת חלפה ועברה. אבל כאשר מדובר בעקרונות אוניברסליים, אז אין כאן משהו שיצא מהאופנה, החוקים והכללים הללו עדיין תקפים ועובדים. ועוד איך שהם עובדים. האם התחלת לראות ממש בדמיונך, בעיני רוחך את הדברים שאתה רוצה להשיג בחיים? יש לזה עוצמה אדירה.

התמדה ועקביות עשויים להישמע לך כמושגים ערטילאיים, אבל למעשה אלה הם העקרונות החשובים ביותר בעת עשיית כסף בעבודה מהבית, ועשיית כסף באינטרנט בכלל. ספר הסוד מלמד אותך להתמקד, להתמקד בתוצאות שאתה רוצה להשיג, ולא להתמקד בבעיות ובתלונות. הסוד מלמד אותנו שכל מה שנתמקד בו ילך ויגדל, אז אם אתה מתחיל להקים עסק מהבית, התמקד בעסק הזה, עבוד עליו, ככל שתתמקד בו יותר, הוא יתפתח יותר ויגדל יותר.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....