יום שישי, 23 במרץ 2012

איך להשתמש בפייסבוק כדי להרוויח כסף

כסף מפייסבוק
אם בנית אתר אינטרנט או אתה מתכנן להקים אחד כזה, הרי שעליך לדעת שבכל יום עולים לאוויר אלפי אתרי אינטרנט חדשים. למעשה יש כיום כל כך הרבה אתרים שלפעמים זה נראה בלתי נתפס. רק לשם דוגמה, נכון לכתיבת שורות אלה, אם נבצע חיפוש פשוט בגוגל לביטוי  How to make money גוגל מספר לנו שיש 176 מיליון תוצאות. אתה מדמיין לעצמך את כמות התכנים שנכתבו בנושא הזה? אתה בסך הכול התעניינת לגבי עשיית כסף, הקלדת את הביטוי הזה באנגלית על מנת לקבל מידע מכל רחבי העולם, והנה אתה מקבל מיליוני תוצאות.
ברור מאליו שאתה לא תקרא את כל מיליוני העמודים הללו. אפילו באופן תאורטי אילו הייתי אומר לך שאתה לא צריך לעבוד אפילו  יום אחד נוסף בחייך, אני אדאג לך למשכורת עד סוף חייך, וכל מה שעליך לעשות מרגע זה ועד סוף ימיך, הוא לקרוא את התוצאות של חיפוש זה בלבד. האם היית מצליח בחיים שלמים לקרוא את 176 מיליון העמודים הללו? כמובן שלא, ואפילו לא עשירית מזה. ואל תחשוב שתקבל מעט תוצאות אם תכתוב את הביטוי, איך לעשות כסף, בעברית . יותר מ 12 וחצי מיליון תוצאות מהחיפוש בעברית. גם את המידע הזה לא תצליח לקרוא בחיים שלמים.
אני מניח שכבר הבנת מה שאני רוצה לומר לך כאן. התחרות כל כך גדולה, המבחר כל כך עצום שאתה עלול למצוא את האתר שהשקעת בו כל כך הרבה מאמצים חלומות ותקוות, ריק מאדם. זה  הסיוט של כל בעל אתר וכל אדם שאי פעם השקיע מאמצים און ליין באתר אינטרנט.
אין מה לעשות, זוהי עובדת חיים, אתר אינטרנט ללא מבקרים, לא עושה כסף. ואת העובדה הזאת אי אפשר לשנות. אז מה כן ניתן לעשות? אפשר לעשות שימוש אפקטיבי בפייסבוק כדי להביא את הגולשים וליצור את ההכנסות והרווחים המיוחלים. פייסבוק מאפשר לך לקשור קשרים ולהעביר מסרים לאנשים. לעולם אל תנסה לשווק בפייסבוק ישירות, ובוודאי שלא בשיווק אגרסיבי. תן מידע איכותי, ספק תוכן טוב, אבל תמיד תשאיר את העניינים המסחריים לאתר האינטרנט שלך.  לפייסבוק יש אופי אישי, חברתי, ולא אופי מסחרי, לכן ההתנהלות שלך צריכה להיות בהתאם. כתוב מידע על עצמך, ספר מי אתה, מה עשית בחיים, מה אתה אוהב לעשות, מהם התחביבים שלך. כל אלה מקדמים אמון ומחזקים את הקשר עם החברים ברשת.  הגישה שלך צריכה להיות קלה חברית, ומהנה. תרום לשיח מעבר לצד העסקי, והכנס את האישיות שלך לתוך הדברים. אם אתה אדם בעל חוש הומור, עשה בזה שימוש, אם אתה אדם שאוהב לטייל, שתף אחרים, העלה צילומים ממקומות בהם היית. בשעה שאתה מדבר אודות כל אותם נושאים מעניינים, מרתקים או מצחיקים, אתה מותיר לינק אל האתר שלך.
אתה יכול ליצור קבוצה או להצטרף לקבוצה קיימת בתחום העניין שלך. הדרך הנכונה לקדם דרך קבוצה היא פשוט לכתוב תגובות ענייניות, אבל לא לדחוף את הלינקים שלך, גולשים שיגלו עניין בתכנים שכתבת, יגיעו לפרופיל שלך, וסביר להניח שיגלו את הלינק לאתר שלך בפרופיל.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....