יום שישי, 27 ביולי 2012

אסטרטגיה להרוויח כסף

כסף

אם ישנה אסטרטגיה להרוויח כסף, שאתה יכול להכניס אותה לפעולה כבר ממחר בבוקר, האם לא היית רוצה לדעת על כך? אם יש שיטה לעשות כסף ישירות מהבית שלך, תוך כדי שימוש במחשב האישי שלך שמחובר לאינטרנט, האם לא היית רוצה ללמוד איך לעשות את זה ולהרוויח? אם אתה אדם סקרן כמוני אז אני בטוח שכן. אם אתה לא מקבל משכורת עתק של יותר מחמישים אלף שקלים, אז סביר שלפחות תרצה לדעת מזה.
כסף להרוויח
השיטה הזאת היא שיטה שקיימת מזה זמן רב , עוד בתקופת התנ''ך, מאז עסקו אנשים במסחר ובסחר חליפין, אלא שהטוויסט כאן הוא האינטרנט. אני מדבר כאן על השיטה הבסיסית ביותר לעשות כסף, והיא למכור מוצרים. מכיוון שאנו נמצאים כיום במאה ה- 21, אז מדובר במוצרי מידע. והמכירה מתבצעת דרך רשת האינטרנט.
אבל איפה תמצא מוצרי מידע כאלה? נכון, אתה יכול לכתוב אותם בעצמך, אבל זאת הרבה מאוד עבודה, וזה כרוך בידע וביכולות. לכתוב ספר זה יכול להיות תהליך ממושך ומתיש. השיטה היא לעשות שימוש ב PLR, אלה הם ספרים אלקטרוניים שכאשר אתה רוכש אותם, בעצם אתה רוכש גם את הזכויות עליהם, ומותר לך לעשות בהם שימוש כאילו אתה עצמך כתבת אותם.  המוצרים המוכנים הללו מקצרים עבורך את התהליך באופן משמעותי. יתרון נוסף, אתה לא חייב להיות מבין גדול בתחום בו עוסק הספר, מכיוון שהספר כבר נכתב על ידי מומחים, ואנשים ששולטים בחומר.
נחוץ לערוך מעט את התכנים המוכנים הללו. ראשית שנה את הכותרת של הספר, נסח את הכותרת באופן שונה מעט. בנוסף לגרסה האנגלית, אם יש לך את הזמן והסבלנות, אתה יכול לתרגם את הספר לעברית, והנה יש לך מוצר חדש, ספר אלקטרוני בעברית, שאותו אתה יכול למכור ולשווק לשוק המקומי בישראל.
לאחר שהלקוח מבצע רכישה וקונה את הספר, הוא מועבר לעמוד תודה - תודה שרכשתך את הספר, אנו מקווים שתיהנה, הנה הקישור להורדת הספר. אבל באותו עמוד עצמו אתה יכול להכניס קריאה לפעולה, וליצור הצעה חד פעמית בנוסח. כתוב משהו כמו, "זוהי הצעה חד פעמית, אתה תראה את ההצעה הזאת רק פעם." אחת, ותציע למכירה מוצר מידע נוסף, כך תגדיל את הרווחים באחוזים גבוהים, מכיוון שאותו אדם כבר נמצא בתודעה של לרכוש, כרטיס האשראי שלו כבר נמסר, עכשיו הוא צריך להחליט האם הוא רוצה להוציא עוד 29 דולר, בנוסף ל 49 דולר שכבר הוציא על הספר הראשון.
עליך לשלוח תנועת גולשים אל ההצעות שלך באתר. קיימות מגוון שיטות למשיכת גולשים החל בפרסום מאמרים באתרי מאמרים, דרך תגובות בבלוגים, השתתפות בפורומים רלוונטיים, ובניית קישורים. בנוסף, פרסום בגוגל אדוורדס יכול להביא תנועה רבה וממוקדת אל ההצעות המסחריות שלך, ולעשות לך כסף.

נקלעת לפשיטת רגל? 5 עו''ד שיעזרו לך לעבור את התהליך בהצלחה

על סף פשיטת רגל? אתה לא לבד, זה קורה לרבים  וטובים. אנשים שהתחילו עם אמביציה להקים ביזנס משלהם, השקיעו מכספם ומרצם. עבדו קשה מבוקר עד ערב....